Eivinos Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Jeg har lenge siklet på Ksport Control Pro Coilovers!. Mange justeringsmuligheter og lett tilgjenglig med og stille hardheten. BS har de: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... /9155/9962 Hjemmesiden dems: http://www.ksportusa.com/asp/coilovers_ ... ct_id=cd01 Håper det er noe som har noen erfaringer med dette? Skal bestille fra ebay.. da det blir mye billigere. Skal stå på en e36 325i med 18" hjul. Må ha nytt pga min supersport bakdemper er gåen.. også får og få en perfekt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Har selv testa Ksport. Aldri blitt så skuffet av et coilover kit før. Og di holdt knapt ett år med normal kjøring. Det er for mykt till og med når det er på det hareste. Så er det dyrt til og ikke få det gokjent på bilen. Kun til bane bruk Det er min gode erfaring. Har en kompis som testa det på 2006mod audi og like skuffet desverre.. Prøv FK kønigsport. det funker jævli bra. og koster ca 8k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 ok! takk skal du ha Skal skjekke FK litt ut.. Men noen andre bra coilovers? Må være stivt så det ikke krenger i svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Anbefaler IKKE Fk til 8000kr. Håpløs kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 FK kønigsport er vell av rimelig høy kvalitet... ??? Det er jo Koni dempere om du ikke vist det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 FK kønigsport er vell av rimelig høy kvalitet... ??? Det er jo Koni dempere om du ikke vist det. Enig her..! Prisene er vel ikke alltid avgjørende heller. Jeg kjøpte et slikt sett til en bil som ikke er like dagligdags som en E36, da betalte jeg i overkant av 7k kun for frontsettet. (blir ikke levert bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 ok! takk skal du ha Skal skjekke FK litt ut.. Men noen andre bra coilovers? Må være stivt så det ikke krenger i svinger. TA technix med harhets justering er jævli stivt på max. Har det selv nå. Skal du ikke krenge i svinger bør du å ha tårnstag. forsterka foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 da trur jeg skal gå for dette! denne har vel hardhets justering? Er det lifetime warranty fra FK? Hvordan blir det hvis jeg må ha nytt hvis det går i stykker.. er det stress hvis jeg bestiller fra denne siden egentlig? http://www.ecstuning.com/BMW-E36-325i-M ... /ES248304/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 da trur jeg skal gå for dette! denne har vel hardhets justering? Er det lifetime warranty fra FK?Hvordan blir det hvis jeg må ha nytt hvis det går i stykker.. er det stress hvis jeg bestiller fra denne siden egentlig? http://www.ecstuning.com/BMW-E36-325i-M ... /ES248304/ Det er et godt valg iallefall. Denne har harhets justering ja. Det som er negativt med dette settet er at du må av me bakdemper hvær gang du skal justere harhets nivå på den. Fram har du justering på topp mens det er på bilen. Spax og TA technix har justering på bakdemper mens den er mot på bilen. Ellers vet jeg ikke hvordan det er hvis noe går istykker. Det må iallefall sendes i retur før du får nytt. Så får du Norsk toll\avgift på det å frakt i norge koster. Gratis fra bestillings sted og fram til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Du får frakt på $200 for sending til norge ser jeg. Her til lands får du dette sette til ca 8000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 aha! Hva heter den siden der jeg kan få det til 8000kr? Men FK konigsport er vel av god kvalitet? Bedre enn TA technix? Jeg kan gi rundt 10 000 for et coilover kit. men vil gjerne ha med hardhetsjustering Også må det ha en god kvalitet og kjøre comfort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 aha! Hva heter den siden der jeg kan få det til 8000kr? Men FK konigsport er vel av god kvalitet? Bedre enn TA technix? Jeg kan gi rundt 10 000 for et coilover kit. men vil gjerne ha med hardhetsjustering Også må det ha en god kvalitet og kjøre comfort! Parts and retards har til rundt 8000kr. Kønigsport er bra kvalitet ja. Det er Koni dempere med fk fjer sett. Men synes TA sitt harhetsjusterbare er like bra. + Det har noen faktorer som jør det bedre også. Bruker TA nå og hadde Køningsport i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Skal du ikke krenge i svinger bør du å ha tårnstag. forsterka foringer På hvilken måte gjør tårnstag og forsterkede foringer noe med krengingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Skal du ikke krenge i svinger bør du å ha tårnstag. forsterka foringer På hvilken måte gjør tårnstag og forsterkede foringer noe med krengingen? Alt på en bil er i bevegelse når den er i drift. Alt vrir seg og det gjør karosseriet veldig my og derfor krenger. Stive dempere hjelper selfølgelig en go del men skal du ha tillnemt ingen krening så må du- bytte krengestag under fram og bak til tykkere stag og til polyforinger på staga, Monter kryss stag i rammevanger fram og justerbare tårnstag for og presse tårna ut. Slengpå uniball støtdemperlager fram og bak til slutt. tar inntill 1cm der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå