Fixfax Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Fikk en til og være med og se på dekka idag, han sa at det ikke var rart at jeg blei smålig anspent av lange strekninger på norske vinter landeveier, han mente de var "sammen smelta" eller noe sånt Sku få en fin pris på falken eurowinter hs 473 er det bare dritten eller
bmwmann24 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Fikk en til og være med og se på dekka idag, han sa at det ikke var rart at jeg blei smålig anspent av lange strekninger på norske vinter landeveier, han mente de var "sammen smelta" eller noe sånt Sku få en fin pris på falken eurowinter hs 473 er det bare dritten eller helt ok dekk;) alt blir vel bedre enn de som står på Bra at det ordner seg!
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 at det glipper av og til er akseptabelt, men denne slipper konstant.Kjørte i 60 på landevei i 4de gir, så kom det en svak bakke med svake svinger, at og fram hele tiden, måtte bare kjøre inn til siden og slippe andre forbi, da det gikk så utrolig sakte. Er veldig forsiktig på gassen på slike vinterfører, slipper gassen nesten helt i svinger osv. Skal se om jeg gidder og kjøpe 2 nye vinterdekk til og ha bak, de fulgte med bilen og er sikkert 10 år gamle, riktignok har det godt mønster. ja er helt kurant og rette opp igjen, men som sagt, greit og kunne kjøre uten og sladde konstant men en ting skal sies, disse bilene er helt rå til tross for alderen sin, 2nd e30n min, og er en drøm og kjøre, selv med senk skal ærlig innrømme at jeg ikke gadd å skumlese lengre enn hit. feilen er jo helt klart beskrevet av deg selv smale nokian hakkepelitta hadde jeg ekstremt god erfaring med vertfall. kjempe morro på glatta
thoslags Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Skriv litt om korleis bilen oppfører seg på glatta etter dekkskift når du har fått skifta
Mr.Silver Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Skaff deg skikkelig dekk og eventuelt ei sperre så blir det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå