Rabies Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Noen som vet om et billig leatherlook setetrekk som passer greit på baksetettil en E36 sedan? Har org sort skinn i bilen, men jeg har ei datter på 3 år som sitter bak der og kids på 3 år er jo ikke kjent for å være så veldig opptatt av å holde skinnseter fine så de drar med seg både sand, småstein, pinner og sjokomelk overalt hvor de ferdes. Har også en rottweiler som til tider kommer til å haike og denne vil da også være baksetepassasjer, så jeg vil gjerne beskytte org.-skinnet uten å fucke opp looken fullstendig
janerik171187 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 biltema har vell fått inn "skinn" setetrekk tror jeg, har dog ikke prøvd i e36, men burde passe greit nok
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Fint blir det aldri.. Vet ikke hvilken bruk du har tiltenkt dette trekket? Om det er slik at det skal stå i bilen hele tiden for at ev senere eiere skal nyte godt av dette så er jeg ikke helt enig. Har aldri forstått meg på de som kjøper ny bil og kjører rundt med noen sletne biltemafiller bare for å spare dem til neste eier. Men om det kun er til de gangene du skal ha unger og hund i bilen så hadde jeg like gjerne kjøpt trekk i stoff, gjerne av den universaltypen som du bare bretter over ryggen. Da kan du demontere trekket fort og greit..
Rabies Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Dette skal bare være til baksetet, så jeg kommer ikke til å merke så mye til det. Men barnesetet står jo i bilen relativt ofte, så det kommer nok til å være montert mesteparten av tiden, bortsett fra når jeg er på tur uten småen, ute å cruiser i helgene, på treff osv En eventuell neste eier driter jeg i, men jeg vil jo holde skinnet i så god stand som mulig og en jenteunge på 3-4 år og en rottweiler kan gjøre mer skade på skinnet enn vanlig skinnpleie kan klare å reparere/vedlikeholde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå