Gå til innhold

Bmw E39 5 serie skinn/stoff seter til slags

donjouan
 Share

Anbefalte innlegg

Vis du har nedfelbare seter fra før av så passer det. Det hadde ikke jeg derfor selger jeg dem nå. Bare gi bud du så sier jeg ifra om det er aktuell, bilder setter jeg ikveld.

Å, dumt. Da passer ikke de til meg heller. Jeg har kun skipose-utgang i mine seter,uheldigvis.

Så det går ikke å montere nedfellbare seter,selv om man ikke skal bruke denne funksjonen altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, desverre det kan du ikke. du må ha plata vekk bak setene for at det skal gå. det har du ikke og du kan ikke skjære vekk den heller. fordi da kan det gå utover bilens egenskaper. jeg er ærlig mot deg sånn var ikke han jeg kjøpte fra:( men jeg legger ut bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, desverre det kan du ikke. du må ha plata vekk bak setene for at det skal gå. det har du ikke og du kan ikke skjære vekk den heller. fordi da kan det gå utover bilens egenskaper. jeg er ærlig mot deg sånn var ikke han jeg kjøpte fra:( men jeg legger ut bilder

Ok. takk for all hjelp iallefall! si ifra om du vil selge frontsetene iallefall, eventuelt midtkonsoll og dørsider også :)

lykke til med salget!

free bump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså alt selges hver for seg eller samlett. Hva tenkte du på?

Hei igjen.. beklager.. var i feil annonse. midtkonsoll,dørsider og fremseter var til en som hadde beige skinninteriør fra e38.

Lykke til med salget iallefall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...