donjouan Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Hei! jeg selger et komplett stoff interiør til en Bmw E39 kommer fra 1997 mod. så har også bak seter i skinn kommer fra en 2001 mod Tourning nedfelbare ++++ dørpaneler. bud ønskes setene befinner seg i Oslo. her er linken hvis dere vil se bildene til setene osv. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21129364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 baksetene passer vel ikke sedan? bilder av de,pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Vis du har nedfelbare seter fra før av så passer det. Det hadde ikke jeg derfor selger jeg dem nå. Bare gi bud du så sier jeg ifra om det er aktuell, bilder setter jeg ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Vis du har nedfelbare seter fra før av så passer det. Det hadde ikke jeg derfor selger jeg dem nå. Bare gi bud du så sier jeg ifra om det er aktuell, bilder setter jeg ikveld. Å, dumt. Da passer ikke de til meg heller. Jeg har kun skipose-utgang i mine seter,uheldigvis. Så det går ikke å montere nedfellbare seter,selv om man ikke skal bruke denne funksjonen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 nei, desverre det kan du ikke. du må ha plata vekk bak setene for at det skal gå. det har du ikke og du kan ikke skjære vekk den heller. fordi da kan det gå utover bilens egenskaper. jeg er ærlig mot deg sånn var ikke han jeg kjøpte fra:( men jeg legger ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 nei, desverre det kan du ikke. du må ha plata vekk bak setene for at det skal gå. det har du ikke og du kan ikke skjære vekk den heller. fordi da kan det gå utover bilens egenskaper. jeg er ærlig mot deg sånn var ikke han jeg kjøpte fra:( men jeg legger ut bilder Ok. takk for all hjelp iallefall! si ifra om du vil selge frontsetene iallefall, eventuelt midtkonsoll og dørsider også lykke til med salget! free bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Altså alt selges hver for seg eller samlett. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Altså alt selges hver for seg eller samlett. Hva tenkte du på? om du bestemmer deg for å selge midtkonsoll,dørtrekk og fremsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Altså alt selges hver for seg eller samlett. Hva tenkte du på? Hei igjen.. beklager.. var i feil annonse. midtkonsoll,dørsider og fremseter var til en som hadde beige skinninteriør fra e38. Lykke til med salget iallefall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut O E61 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Ser av bildene at det grå førersetet er noe slitt. For de som er interessert kan jeg tilby en setepute i den fargen. Den ser nesten ubrukt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 hvor mye skal du ha for baksetet til touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 kom med bud du så vuderer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 2500? for baksetet i skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 tja, 3500 tenkte jeg vis jeg får det så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå