Hankook Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hei. Har ett sett med Keskin felger. Bakfelgene er 17*9" ET25 Framfegene er 17*8" ET30 Di har stått på en E36 en gang i tiden, måtte en del valsing til men. Går også på 5 serie, da ved bruk av spacere. Utslitte dekk på alle 4. Felgene er etter hva jeg kan fortelle rette, ikke noe vibrasjoner ihvertfall. Men di er ikke pene, flasset i klarlakken, og litt kantskjørte. bilder kommer ca klokken 16.00 idag. Pris: 2000,- Bud under blir ikke vurdert Bilder av di aktuelle felgene på en særdeles stygg e36. Forøverig ble fangeren byttet og deretter ble bilen solgt.
Hankook Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Alle bud blir vurdert, ingen anelse hva disse kan vær værdt
Hankook Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Bumper denne opp. Innbytte i 18 - 20" Felger er aktuelt så lenge di passer 5 serie.
Hankook Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Bumper denne. 2000,- / bud? Kan da vel ikke være noen upris.
PenguiN- Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Dette er Keskin Kt1, meget lik en type BBS felg jeg ikke husker navnet på i farten. Felgene er forholdsvis dyre som ny, men litt usikker på om du er gått ut av produksjon. husk, hvordan man tar bilder når man skal selge dekk og felg kan gjøre hele salget. Vask,poler og gjerne clay felgene, ha på "tyre shine" og ta bildet på en gressmark mens felgene ligger, da ser bildene mer tiltalende ut og salg er lettere free bump!
haavard Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Dette er Keskin Kt1, meget lik en type BBS felg jeg ikke husker navnet på i farten.Felgene er forholdsvis dyre som ny, men litt usikker på om du er gått ut av produksjon. husk, hvordan man tar bilder når man skal selge dekk og felg kan gjøre hele salget. Vask,poler og gjerne clay felgene, ha på "tyre shine" og ta bildet på en gressmark mens felgene ligger, da ser bildene mer tiltalende ut og salg er lettere free bump! Disse heter Keskin Kt3, og ligner på BBS RK.
Hankook Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Takk, skal få ordnet noen bedre bilder av dem på Mandag.
Bambo Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 sender du isåfall? Koster ca 560kr med posten om du pakker de 2 og 2 å sender de i 2 pakker. Mvh Håvard
Bambo Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 selger du for 2500kr inkl frakt evnt? Har ikke bilde av de på bil fra sida?
Hankook Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Beklager, har ikke flere bilder enn dem som er. Jeg skal undersøke om det går og få sendt dem for 500. Eller så er det ikke av interesse. Jeg vil ha 2000 for felgene, så får jeg sendt dem for 500 er det iorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå