Espen M33 Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Tror dette blir en kanon-dag! Bare å melde seg på autoslalom folkens, Endre er vell ansvarlig for bana, tror han kan få det bra til Damn, jeg er selvfølgelig borte denne dagen
JonasD Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Æææh, ser ikke ut som at det blir treff for min del
Eksos Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Æææh, ser ikke ut som at det blir treff for min del Hvorfor? Blir treff i molde den 1. Mai, du får stille der
JonasD Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Fordi jeg er 17 år og kan ikke stikke av med bilen selv Skal leite iherdig etter co-pilot!
Eksos Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Fordi jeg er 17 år og kan ikke stikke av med bilen selv Skal leite iherdig etter co-pilot! Burde vell gå fint å finne en sjåff 1. Mai blir det iallefall i Molde, Elmo sin plass, samme plassering som i fjord
bmwkizn Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Mange fra Bimmers som har booka hytte på Bud camping nå eller?
Morgan GS Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Snakka med Stien sørlie idag , han skulle sjekke om han kunne komme også
ullsokken Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 får bare mer og mer lyst til og komme... er det stress å dra helt ditt fra drammensomerådet? hvordan er overnattingsmulighetene? Bilvask hørtes fint ut, spes om man kommer langveisfra er nok bilen bra grisete. Neida.. ikke stress. Bare hive seg i bilen det og ta det som det kommer Noen fra Østfold området som skal da?? Hadde vært morsomt kjørt sammen med fler. Har veldig lyst egentlig, men usikker om jeg er gira legge så mange km på bilen :S
Heib Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 får bare mer og mer lyst til og komme... er det stress å dra helt ditt fra drammensomerådet? hvordan er overnattingsmulighetene? Bilvask hørtes fint ut, spes om man kommer langveisfra er nok bilen bra grisete. Neida.. ikke stress. Bare hive seg i bilen det og ta det som det kommer Noen fra Østfold området som skal da?? Hadde vært morsomt kjørt sammen med fler. Har veldig lyst egentlig, men usikker om jeg er gira legge så mange km på bilen :S Kommer köra upp jag.. Varför äga en bil om du inte vill lägga några km på den?
Ostnes Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Hva med å prøve å få Scandicshine dit med et lite utvalg av vaskeprodukter?
S.Arnesen Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Bilvask hørtes fint ut, spes om man kommer langveisfra er nok bilen bra grisete. Neida.. ikke stress. Bare hive seg i bilen det og ta det som det kommer Noen fra Østfold området som skal da?? Hadde vært morsomt kjørt sammen med fler. Har veldig lyst egentlig, men usikker om jeg er gira legge så mange km på bilen :S Vurderer det, men tror ikke jeg gidder den lange bilturen....
ullsokken Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Bilvask hørtes fint ut, spes om man kommer langveisfra er nok bilen bra grisete. Neida.. ikke stress. Bare hive seg i bilen det og ta det som det kommer Noen fra Østfold området som skal da?? Hadde vært morsomt kjørt sammen med fler. Har veldig lyst egentlig, men usikker om jeg er gira legge så mange km på bilen :S Kommer köra upp jag.. Varför äga en bil om du inte vill lägga några km på den? Den har gått 220nå og har planer om å ha denne mange år til. Men frister veldig ta det som ferie Men får se om det blir noe eller ikke, vurderer det fortsatt
Morgan GS Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 har stor tru på dette treffet , hadde vært skikkelig gøy om vi kunne lage dette til et fast vårslepp hos GS. Driver å leter etter noen fine pokaler til folket som vinner Noen som har noen tips , så send meg en PM e.l. Vi må ha en skikkelig stor en til peoplechoice prisen . kansje 1 meter høy hadde vært noe ...hehe
Alecken Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Driver å skrur for harde livet.. hadde vært artig å bli ferdig med bilen til dette
Morgan GS Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Driver å skrur for harde livet.. hadde vært artig å bli ferdig med bilen til dette stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå