Jørgen Lie Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 er det blitt lage facebook event? God idee skal se hva jeg kan gjøre der . Tenkte tanken i går, og samtidig kanskje laget en FB-side for GS?? Men info og litt om firmaet, bilene dere bygger osv?? Er kanskje ikke alle som følger med her på bimmers (sikkert de fleste men), så kunne vært morro å se.. Dere må snart ansette en mann bare for å være operativ på nettsider og forum
Morgan GS Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 er det blitt lage facebook event? God idee skal se hva jeg kan gjøre der . Tenkte tanken i går, og samtidig kanskje laget en FB-side for GS?? Men info og litt om firmaet, bilene dere bygger osv?? Er kanskje ikke alle som følger med her på bimmers (sikkert de fleste men), så kunne vært morro å se.. Dere må snart ansette en mann bare for å være operativ på nettsider og forum Vi har egne folk både for IT og katalogdesign +++ . Men slike ting krever en del oppfølgning skal det være bra
Morgan GS Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 9427738740 Meld dere på her folkens
ullsokken Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Attending Kan hende jeg ønsker codriver fra østfold om noen er interresert..
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Da har vi fått med oss et vennepar også som stiller med sin 02 ifølge Facebook gruppa så lover dette bra mht oppmøte
Øyvind L. Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Noen som vet om det blir treff hos GS Bildeler i Sirevåg i år?
Driv3r Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Viss eg har tida so tar eg turen oppover og deltar på autoslalom
mrmpower Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 må vell være en av de få som ikke har fjesboka jeg hva går påmeldelsen ut på? eller bare for og se hvem som kommer?
Ivanrogov Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Kjørestrekning:344,3 kmReisetid ca:4 tm 33 min Jeg kommer
JonasD Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 må vell være en av de få som ikke har fjesboka jeg hva går påmeldelsen ut på? eller bare for og se hvem som kommer? Ja, du ser jo alle de som kommer på treffet da, (de som har facebook)
ullsokken Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 må vell være en av de få som ikke har fjesboka jeg hva går påmeldelsen ut på? eller bare for og se hvem som kommer? Er da bare for morro skyld, like greit ikke ha det egentlig noe skikkelig tøv som ikke er bra for samfunnet i det hele tatt Men morsomt se hvor mange som kommer
Morgan GS Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Kjørestrekning:344,3 kmReisetid ca:4 tm 33 minJeg kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå