Joakim H Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 lurer på om jeg som er lånetaker må forsikre bilen jeg skal kjøpe i mitt navn? eller om jeg kan sette forsikringen i navnet til faren min, var med en kompiss og kjøpte bil han står som eier og forsikringen står på faren hans -Joakim H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 om du har pant i blen må du stå som eier og forsikringstaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det måtte ikke jeg når jeg var 18. (2 år siden) Sparebank1. Tror det har noe med hvor mye pant det er snakk om, og alder på bilen...men er ikke helt sikker på dette. Er jo ikke være enn å ringe banken din å høre Eller evnt forsikringsselskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hos meg spurte ikke banken engang om jeg hadde kasko på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 ringer dem i morgen om ikke tar jeg et forbrukslån istedefor, er ikke allverden med penger det er snakk om men trenger bil så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Forbrukslån er ikke å anbefale uansett hvor lite det er snakk om egentlig.... Renta på det er jo over det dobbelte enn på hva et billån er hos de fleste banker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå