-Martin- Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei. Jeg har i det siste strevd fælt med å få brent cd'er som lar seg lese av Professional spilleren i min 08' mod E90. Er disse spillerne utrolig kresne mtp. brenne hastighet etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 På E87 ifra 06 som jeg hadder før med navi proff så virket det som at det CD-R som var det beste.. Den likte ikke CD+R av en eller annen grunn. Husker ikke helt, men tror jeg måtte "lukke" platen også etter at den var ferdig å brenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hva vil det si å "lukke" platen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Jeg hadde aldri noe problem på min.. Gjorde ingenting spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 lukke eller finalize CDen vil si at du faktisk lukker økten, uten vidre mulighet for videre brenning på den platen.. les mer her: http://stason.org/TULARC/pc/cd-recordab ... ng-do.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Min er utrolig kresen på platekvalitet og brennehastighet... Mangen filer kommer opp, men fungerer ikke... De siste platene eg har brent, har eg brukt litt dyrere CD-R plater og laveste hastighet, da funker det knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ok, takk for hjelpen! Det er vel ikke uvanlig at BMW spillere er litt spesielle har jeg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sliter veldig med dette i min 07 mod .. Hva slags plater blir brukt? Er platene dere brenner helt fulle? Min spiller bare noen sanger og av å til bare halvesangen! Veldig irreterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ikke noe problemer med mp3 cd'er i min 06 modell.. Prøv med ett annet merke ? ellers vet jeg ikke hva som kan være gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Har du også Hifi Prof logic 7? Har kjøpt meg ett annet merke plater og skal prøve senere idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå