Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da så jeg listen på de som er på meldt til kurset i år, og jeg ble positivt overrasket siden 4 av de 5 som er på meldt er nye på kurset. Dette sier meg at vi iår vil få noen meget bra norske grupper.

det jeg vet er de som til nå er påmeldt kjører BMW, men jeg vet at det blir noen kjekke amerikanske sportsbiler, noen engelske og Italienske i tillegg til BMW og andre Tyske. Det er og snakk at det kan bli noen fra japan noe som gjør at kurset begynner og bli slik det skal, med alle typer biler og motorsykler. For de av dere som enda er i tenkeboksen, hiv dere på, før det blir for sendt.

Det som ikke kanskje er kommet fram er at der nordmennene er snakker instruktørene både norsk, engelsk og tysk.

Og linken for påmelding er.

http://www.fahrerlehrgang.info/

Thorleif Nilsen

Skrevet
Og med reise og opphold så blir det ca. 20 000,-, men verdt hver krone!!! :)

Det tror jeg på. Det der må være veldig veldig morsomt å få vært med på....

Skrevet

Ja, anbefaler alle som har interesse av det å være med på et slikt kurs! Det er en unik mulighet til å lære seg verdens morsomste bane av flinke instruktører, og ha det sosialt med likesinnede, både fra Norge og resten av verden.

Lurer på om jeg skal være med igjen neste år. Da er det 5 år siden sist jeg var der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...