Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan man går frem, vi har fått tak i en presse til å "lime" på merker på klær, men jeg kunne gått tenke meg å hatt en egen bmw logo for morro skyld.

noen som driver på med slikt her inne?

Skrevet

Har du egen design som er klar? Her jeg jobber driver vi med pressing av klær og bestilling av merker.

Skrevet
Har du egen design som er klar? Her jeg jobber driver vi med pressing av klær og bestilling av merker.

hei

jeg har ikke noen logo ennå nei, er det jeg behøver litt tips på.

i hvilket format må dere ha det i før det kan produseres merker?

vi har presse, og jeg tror egentlig bestilling av merker også går i boks, var mest design av logo jeg var ute etter.

Skrevet

Oki ja da er det vel bare og få tak i en fett design det. Vel det er egentlig det samma hvilken format dere vil ha alt blir bestilt uansett størrelse. Så spørs det litt hvor mange merker dere ønsker da, jeg kan hvertfall høre med pris så du hvertfall får en sånn ca pris på hvor mye det blir har det noe gensere der har planer om og eller? Dette får jeg også tak i merket på genseret og t-skjorte er YOU.

Skrevet

ja vi trenger egentlig bare en som kan tegne og designe :D

ser for meg noen t skjorter og noen gensere ja.

Skrevet

Ser du for deg noe spesiell design? Kan slenge opp noe tegninger hvis ønskelig etterhvert. Priser på T-skjorter og gensere kan jeg komme tilbake på imorgen da sjekker jeg opp alt imorgen ;) Eneste jeg trenger er vel mest antall av di du tenker på.

Skrevet
Ser du for deg noe spesiell design? Kan slenge opp noe tegninger hvis ønskelig etterhvert. Priser på T-skjorter og gensere kan jeg komme tilbake på imorgen da sjekker jeg opp alt imorgen ;) Eneste jeg trenger er vel mest antall av di du tenker på.

ryktene sier vi får bra pris H2O klær men får se.

eg ser for meg en tøff e30, og gjerne 2 turboer i bakgrunnen Foreksempel. er egentlig litt blank på ide'er, skal stå litt i stil til prosjektbilen.

setter pris på tips og ide'er :D

Skrevet

oki, dere får bare si ifra ;) så kan jeg se hva dere må ut med av t-skjorter og gensere.

Skrevet
Dette passet jo bra...jeg ser etter noen som kan trykke for meg...genialt hvis du kommer med noen priser :)

men hvordan får man lagd logoen, finner noen som er rå på å tegne kansje?

Skrevet
Arrangere en tegnekonkurranse?

det hadde vært tøft! som dere skjønner er jo jeg helt blank på design og tegning og alt slikt!

men siden vi har fått tak i presse kunne jeg tenke meg å trykke opp litt tøffe gensere og T-skjorter

Skrevet

Vel, noen av oss på forumet her har jo brukt diverse grafiske programmer før, så dersom du legger ut planene dine her er det ikke umulig noen tar tak i det.

Skrevet
Vel, noen av oss på forumet her har jo brukt diverse grafiske programmer før, så dersom du legger ut planene dine her er det ikke umulig noen tar tak i det.

omrisset av en stor turbo på ryggen feks, evt 2stk pekende fra hverandre og E30 Turbo(eller 329Turbo) som skrivt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...