sexeren Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Heisann, er intr.. bor i stavanger så er ikke lange biten for å komme å se på bilen sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Om jeg kommer heeeelt fra Oslo og til Bergen, og sier at du er kjempesøt! Hvor mye skal du da ha for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Haha, usename: Eg bor ikkje i bergen og eg skal fotsatt ha den prisen eg har satt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Username kan jo ta seg en tur til karmøy da:) Med noen roser å dådyrøyne så kan han vel få 100,- avslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hahaha, ja då ska eg heller klare å slå av ein hundrings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 humptididump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Har veldig lyst til å kjøpe den, superfin bil! Men bor LITT langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Kor du holder te da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Du er vel ikke intr i og selge felgene for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Til deg Username: Av tidligere erfaringer så er det kjempebra å bo langt unna bilkjøpet. Finnes ikke deiligere følelse enn å kjøre hjem i ny bil. Jeg bor i Finnmark å har ofte tatt meg laaange turer. Tenk på hva du får, ikke avstand! Dette er jo FerdigBil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Tenk om dette hadde vært en 530<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Du er vel ikke intr i og selge felgene for seg? Joda, for 38500, så får du bilen med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Oki, da ble di muligens liiiiitt for dyre for meg. Forsten blei meget pen din e34, skuffende at du selger en slik perle. Lykke til anyways Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Oki, da ble di muligens liiiiitt for dyre for meg.Forsten blei meget pen din e34, skuffende at du selger en slik perle. Lykke til anyways Hehe rekna med det. Men det har vært stor etterspørsel etter de felgene, så tenker kanskje det frister mer om de følger med bilen... Sjøl om eg kunne tenke meg å ha de på min neste bil Takk for det Hankook. E veldig fornøyd med den sjøl, men er og frista til å prøve noe nytt... Nå e forresten brock felgene montert på bilen, så den kan besiktiges med dem på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Så du hadde satt en skrutrekker eller lignende og teipet dørtrekkene, også lurer jeg på hva du har bak på førersete. Er det noen merker eller lim\lignende etter dette på interiøret? Ellers pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg