thomascr Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 kanon prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 kanon prosjekt:D takk for det : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Har lest gjennom hele prosjektet ditt nå, rimelig imponert ja Stå på videre og fullfør med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Har lest gjennom hele prosjektet ditt nå, rimelig imponert ja Stå på videre og fullfør med stil! Takk . Skal prøve å gjøre detta så bra som jeg får til ;D . Står egentlig ganske stille framover nå til jeg har fått kjøpt meg sveiseapparat ! Skal prøve å få plana toppen nesten uke tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 exen da eller ? Dette synes jeg var temmelig off topic :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 exen da eller ? Dette synes jeg var temmelig off topic :> Må si meg enig der at det har lite med saken å gjøre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 kult prosjekt får lyst på e36 igjen jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 kult prosjekt får lyst på e36 igjen jeg nå. Bare å kjøpe det . må si det at det skal bli deilig å få kjærra på veien . En venn av far min som ga bort sveiseapparatet sitt så da fikk jeg det gratis trenger bare gass og manometerene på toppen for det skulle han ha selv ! Så da setter jeg forhåpentligvis igang sveising så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 høres bra ut sleng ut flere bilder når du får gjørt noe mere. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 exen da eller ? Dette synes jeg var temmelig off topic :> Må si meg enig der at det har lite med saken å gjøre her inne Blitt Singel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 høres bra ut sleng ut flere bilder når du får gjørt noe mere. stå på Skal gjøre det, ligger dårlig nå om dagen så har blitt gjort lite der i det siste ! Men prøve å få reist ut med toppen slik at den får blitt planet da, og muligens porta, skal høre litt der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 exen da eller ? Blitt Singel? Neida, bare kjærringa som var litt over middels sinna den dagen !!! Men er ikke blitt singel enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Lurer litt på å selge bruksbilen ! Dette er da en 320 automat fra 92 gått 270 000 Men har byttet speedometer til et som har gått 216 grunnet det gamle har begynt å flasse litt bak fart og turtall slik at målere henger seg av og til i "flasset" og står stille ! sitter på 8,5 18" ronald felger med nesten ny gummi foran og speller ny gummi bak . 225/40R18 Pent grått stoff interiør, uten klima, automatkassen girer mykt og fint og ingen sluring, har følgende programmer som SNOW-ECONOMY-SPORT !, motor går fint, ingen oljelekasjer fra motor eller kasse ! , ganske nytt batteri, el vinduer foran, sitter på ta tecnix coilover som står godkjent i vognkort , vannpumpe er nettopp byttet til fordel for en med stålinnpeller, er også eletrisk takluke i denne, originalt stereo med unntak av en sony cd spiller og alpine hattehylle høytalere . !! sitter også på komplett 328 eksosrør fra motor, dvs doble rør med dobbel midtre lydemper, doble katter og bakpotte , i veldig god stand ( ingen rust) . ingen ulyder OL fra verken understell, motor eller girkasse . Hardykobling er nylig byttet, samt at brekket er komplett overhalt, alt nytt utenom brekkwire ! bremsene ble byttet før vinteren å har gått ca 20 000 etter dette, ingen merkbar slitekant på skivene og klossene er det masser igjen av . En abs føler har tatt kvelden rundt, usikker hvem får har ikke tatt meg tid til å sjekke dette, men ellers ingen ting å plukke på ! Det jeg egentlig er ute etter er å vite hva en kan få for denne, er i helt OK stand og blir EU godkjent før salg, årsavgift er betalt ! Legger ved bilder : Kom med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e 30 duden Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 jævelig bra joakim er imponert stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 jævelig bra joakim er imponert stå på! Takk for det magnus . Du får legge ut en tråd om e30'n din også da, lurer på hvordan denna bilen ser ut Litt skryt hjelper jo alltid på arbeidslysten ! Skjer lite om dagen pån , får se å bli frisk først ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå