Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anbefaler Slengesol lakk og karroseri i bergen ved fabrikkgaten? Der med danmarksplass ;) Virkelig profesjonelle og har fått sykt mye god tilbakemeldinger etter hva jeg har hørt/lest/erfart.

Demonterer du selv, er prisen på en hellakkering hyggelig der også :D

Skrevet

Slengesol har jeg også brukt til å lakkere samt litt rustsveising. Bare deler og ikke hel bil. Gjorde bra arbeid for meg iallefall og prisen var god!

Skrevet
Anbefaler Slengesol lakk og karroseri i bergen ved fabrikkgaten? Der med danmarksplass ;) Virkelig profesjonelle og har fått sykt mye god tilbakemeldinger etter hva jeg har hørt/lest/erfart.

Absoultt eit alternativ. Ja eg demonterer nok helt sikkert selv. Sender nok inn ribbet karosseri uten vinduer :D Kan ta grovpussen selv, men vil helst at de som kan det skal sparkle og pusse..

Haugesund er litt nærmere da, så det blir nok prisen som er avgjørende :)

Noen gode fargeforslag? Føler selv at svart og blå er veldig oppbrukt.

Tenker på en alpin weiss eller "e90 titan grå". Forslag eller kommentarer? :D

Skrevet

Absoultt eit alternativ. Ja eg demonterer nok helt sikkert selv. Sender nok inn ribbet karosseri uten vinduer :D Kan ta grovpussen selv, men vil helst at de som kan det skal sparkle og pusse..

Haugesund er litt nærmere da, så det blir nok prisen som er avgjørende :)

Noen gode fargeforslag? Føler selv at svart og blå er veldig oppbrukt.

Tenker på en alpin weiss eller "e90 titan grå". Forslag eller kommentarer? :D

er det e30 du og skal lakke? må ta lakk runden eg og.

Skrevet

Sist eg snakka me sveinung, om M3'n faktisk. Då sa han til meg at han ikke tok hellakkeringer, da det ble for dyrt og han ikke kunne komme med konkurransedyktig pris. Men har du fått bra pris på lakk rundt vinduet? Er jo mulig at de har revurdert det siden den tid...kanskje mindre arbeid på de nå?!

• 2 weeks later...
Skrevet

idag var en kammerat og snakkte med lakk verkstedene i haugesund ang lakkering av en golf 1 cab. di fleste snakket om rundt 25+mva, han demonterer selv og bilen lakkes i org farge. bilen er ikke bulket eller skadet.

vil påstå det har blitt mye dyrere di site årene? en golf uten tak er jo en ekstremt liten bil.

det får bli rat-look og rusta hjulbuer...

Skrevet
Torgersen Lakkering i skåredalen (ved kiwi ) har eg hørt mye bra om :)

De har lakket to ganger for meg. Han som lakker der er fantastisk, bedre får du det ikke.

• 2 weeks later...
Skrevet

Etter mye om og men. Gikk eg tilbake til han så lakkerte M3'n for meg i Haugesund ;) Han gjør en god jobb og slakter ikke lommeboken ;)

Skrevet
Etter mye om og men. Gikk eg tilbake til han så lakkerte M3'n for meg i Haugesund ;) Han gjør en god jobb og slakter ikke lommeboken ;)

er bilen din nylakka nå?

gidder du sende litt info evt på pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...