Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Helt sikkert repost, men absolutt verdt en til titt Først gul: Så British green: Synd at den endte slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 En av de fineste! Noen som btw vet hvor man får tak i disse rundingene han har i fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 utrolig rått Vil ha! (bilen..ikke ringene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 www.ca-automotive.co.uk har ringene, men de koster en del Sikkert like greit å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 hva med denne M3`n da? så fin og strøken ut den også. helt til han fant et hjul på motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 haha er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Trist skjebne med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 E36 M3 er + = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Det er sykt å se hvilken kraft et dekk kan ha når det treffer i fart Det var et vogntog som mistet et hjul på tur inn i tunnelen i Breivika i Tromsø. En stakkar fikk det i fronten da han kom ut av tunnelen og fikk nesten bilen delt i to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Huff, trist å se så fine biler, så most Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 http://www.ca-automotive.co.uk har ringene, men de koster en del Sikkert like greit å lage selv. Jeg har nå tråla den siden. Finner ikke. Hvis du vet hvor de befinner seg der inne bes du herved linke til dem for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 WTF?! Hadde ikke fått med meg at den grønne var knust! Når skjedde det og hva var det som skjedde? Ser forøvrig ut som blankslitte bakdekk på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg har nå tråla den siden. Finner ikke. Hvis du vet hvor de befinner seg der inne bes du herved linke til dem for meg PM! WTF?! Hadde ikke fått med meg at den grønne var knust! Når skjedde det og hva var det som skjedde? Ser forøvrig ut som blankslitte bakdekk på den... Det må ha skjedd nylig for en på E46fanatics hadde sett den på motorveien for to uker siden.. Hva som skjedde vet jeg ikke, men jeg la merke til dekkene jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Utrolig trist at to slike pene biler bli smadra ja. Håper det gikk bra med de som kjørte. så ille ut ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Skjedde for ca 2 uker siden. Den ble påkjørt mens den stod parkert i gata. Må være litt Camber-Johan for å kjøre med sånne hjul vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå