sv90 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 kan kjøpe min bil da. men skal ha 230- 240 tusen for den får ta på meg prute-hatten jeg da hehe ja prute den 100.000 hehe
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 ser ut til at det faktisk kan bli golf isteden må bare ha noe billig.. også blir det nok litt stereo-prosjekt i den
sv90 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 ser ut til at det faktisk kan bli golf isteden må bare ha noe billig.. også blir det nok litt stereo-prosjekt i den hmm.. skal du gå over til vag?
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 de er litt billigere generelt da .. stort sett det det går på, skal bare ha en bil som er billig i drift, og ikke koster skjorta å forsikre. har ikke 30k før skatt/mnd
sv90 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 de er litt billigere generelt da .. stort sett det det går på, skal bare ha en bil som er billig i drift, og ikke koster skjorta å forsikre. har ikke 30k før skatt/mnd ja det er sant man kan jo ikke kjøre bmw for en hver pris da! av og til må fornuften råde!
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 de er litt billigere generelt da .. stort sett det det går på, skal bare ha en bil som er billig i drift, og ikke koster skjorta å forsikre. har ikke 30k før skatt/mnd ja det er sant man kan jo ikke kjøre bmw for en hver pris da! av og til må fornuften råde! ikkesant ! må se litt på økonomien også ja men blir nok bmw en gang også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå