OTffs Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Hei, har du tåkelys til begge sider på e30 facelift? Isåfall, hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Er helt tomt for tåkelysett desverre. Det første som ble solgt Nå har jeg bare en og annen lykt, ikke par. Men oppdaterer så fort vi får tak på flere komplette sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Jeg er interessert i det ihvertfall, så om du husker og gidder, hadde det vert fint om du sendte PM om du fikk tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Jeg gidder, men om jeg klarer å huske alle disse ulike nickene er inne er en annen sak Skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Er du sikker på at denne er til E30 facelift? isåfall, er det en type styling? sånn er den originale: Del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Tror nok det er en type styling ja. Den er i plast/glassfiber. Jeg skrev e30 fordi jeg henviste til det som er skrevet på delen. Jeg kan svært lite om e30 så jeg takker for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Tror nok det er en type styling ja. Den er i plast/glassfiber. Jeg skrev e30 fordi jeg henviste til det som er skrevet på delen. Jeg kan svært lite om e30 så jeg takker for innspill! Kan du ta et bilde av innsiden av denne fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Tror nok det er en type styling ja. Den er i plast/glassfiber. Jeg skrev e30 fordi jeg henviste til det som er skrevet på delen. Jeg kan svært lite om e30 så jeg takker for innspill! Kan du ta et bilde av innsiden av denne fangeren? Det skal jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axel1990 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 har du solgt skinn setene til e34? i så fall hvor mye skal du ha for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Er du sikker på at denne er til E30 facelift? isåfall, er det en type styling? sånn er den originale: Del 1 Det ser ut som en m-tech 2 bakfanger, er nok kopi, men er til Facelift E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 har du solgt skinn setene til e34? i så fall hvor mye skal du ha for dem Nei ikke solgt, står bud over 5000 kr. Står nyvasket og behandlet her i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Til dere som etterlyste bilder.... Jeg har tydeligvis ikke sjekket fangeren godt nok! Fant bmw symbol og det hele preget inn i fangeren. "Hersteller: Pfeba Heckschürze - Typ: 2 239 836 Typzeichen: KBA 36469" Bilder: Vet ikke om dette er kopi fanger lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Nei desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Nedre del av bakfanger til e28 til 9/84 modell - kun plastikk - delenr: 82119413067 - 1000kr har du noen fler bilder av denne? fra utsiden liksom:) mvh Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå