Robin L Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 (endret) litt om den:-1994mod-3liters v8: m60b30-automat-oxfordgrønn metallic-krem montana skinninteriør-km. 257k.kmdet jeg har gjort:-nye hvite blikners (var krystall greier på)-byttet treinteriør-byttet framseter (satt inn e39 sportseter)-ny bensinpumpe-noen lister å div-xeon 55w,6000k på fjernlys-caster stag samt ett par foringer-nye klosser bak-nylig tatt eukontrollting jeg har lyst på:-alpinafront (denne har jeg liggende)-lakkere bilen helt ned-kanskje en annen eksosny-lister og seter:føretter Endret Desember 20, 2014 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Helt SYYYKT pen bil. Digger E38, og den der var akkurat etter min smak , hjulene kledde bilen godt også. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Lekker sjefs-tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 tusen takk elsker de felgene der selv! derfor skal de få seg ett strøk lakk og nye dekk til sommeren:D blir lagt ut endel bilder no!! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Grattis med grombil! Felgene var nydelig på bilen. E38 er en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 skal du ha en nyere E38 vil jeg anbefale en så ny 740 at den har vanos. får B44 både med og uten vanos. er ikke sikker på når vanosen kom. men vet min b44 fra 2000 har vanos. alpina er drit tøft på E38. digger fronten på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Flott skyss dette Ser du har satt inn stoler fra E39, er dette bolt-on? Har tenkt tanken på å sette inn sportsstoler i min jeg også, men er avhengig av å finne noen som passer rett inn, og er i sort skinn vel og merke. Hva må man gi for sånne stoler skal tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 får sportsstoler i E38 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 får sportsstoler i E38 også. Langt mellom dem som er til salgs har jeg sett, hvertfall her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Se der ja...sweet ride og felgene var råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Sikkert en hærlig bil å kjøre dette! Kunne gjerne ha tenkt meg en slik en ja Litt kjedelig at dashbordet er brunt kanskje? Utenom dette var det ikke mye å hakke på, blir kanon om du putter på alpinafront og lakkerer litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Tusen takk e39 setene er bolt on ja. jeg kjøpte de da jeg fikk de for en tusenlapp bare. har egentlig lyst på kontour setene til e38 men de er ikke så lett å finne. spørs om jeg ikke kjøper slike om jeg kommer over. e39 setene er uansett 100 ganger bedere enn standard stolene jeg hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 du har ikke vurdert slik da? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-740i ... 2eab637160 skal vist passe rett i din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Grattis med flott E38. Felgene passet perfekt. Jeg ville ikke gjort noe mer med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 du har ikke vurdert slik da?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-740i ... 2eab637160 skal vist passe rett i din. Tror ikke d gitt. Har prøvd på min tidligere e38. Helt annet ledningsanlegg i di med manuell regulering. Gjorde seg bra m di nye setene Space-ace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå