Lars89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Hjalp veldig å lakke bodykittet! Fine felger du har nå, men ville prøvd å få tak i noen style 37. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Flotte biler, tøft med M5-felger på Blazeren, og til slutt må jeg bare si at det der må være de styggeste felgene jeg noensinne har sett på en E61! +1 Takk for det, hehe de felgene til e61 virker ikke å slå ann hos noen egentlig . Menmen er ikke min bil så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Takk takk . Felgene er kjøpt fra GS litt usikker på hva dem heter. Kjøpte felgpakke. 8,5 forran, 9,5 bak er meget fornøyd! Felgene der heter vel GS Silverblade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Hjalp veldig å lakke bodykittet! Fine felger du har nå, men ville prøvd å få tak i noen style 37. Takk for det Syntes det ble mye bedre seendes ut nå ja. Ang felgene så er de ganske greie de style 37, hadde faktisk noen for hånd for noen mnder siden men fant ut at akkurat de der var for e39 så jeg måtte ha senterringer til dem så jeg dreit i det, var ganske dyre å egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 kom seg endel med lakkerte nedre del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Så fatterns nyinnkjøpte BMW 525iT E39 M-sport loaded med utstyrFørst litt bilder av annonsen så de jeg har tatt denne bile har jeg vert og sett på!!! hvor mye endte den på?? det var hos en kebabman i oslo og bilen hadde en del drypp etter lakk!! så bra ut på bilder men jeg trakk meg lett.... super vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Ja denne sto på Strømmen, helt grei bil endte på 192000 ferdig regga, har litt lakkskader/rustflekker som må bli tatt hånd om etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 kom seg endel med lakkerte nedre del Ja, følte på en måte at bilen ikke var helt komplett uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå