Wacman Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=593943 Beviser også at det ikke bare er når BMW'er er involvert de skriver hva slags bil det er. Føreren av den bilen ligger tynt an nå,lurer på hva den idioten tenkte på..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Det der er ikke helt bra.. Ble kanskje litt for opptatt av og ta han, og tok en sjangse som han ikke burde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Bare for å presisere, det var ikke politimannen jeg kalte en idiot, men han som kjørte "fluktbilen". Politimannen gjorde bare jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Skjønte det, men jeg ville ikke gått ut i veien når jeg vet at det kommer en gal fyr i en bil mot meg.. Folk blir vel sikkert kjempe irritert nå fordi jeg kritserer jobben til politimannen. Jeg tror ikke idioten tenkte så mye da han kjørte. han ville vel bare unngå spikermatten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Herregud. Ja han har noe å slite med resten av livet han der. hadde nok vert bedre å stoppa i den kontrollen. Mulig han kjørte uten lappen, ikke var edru. Eller at bilen var stjælt eller no. Men hadde han stoppet så har han nok kommet "lett" unna. Men drap på offentlig tjenestemann. Da har han ikke noe fremtid de nemeste 15 årene ihvertfall. + at han har et liv på samvittigheten resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Nei,tror jeg også hadde holdt meg unna veibanen og heller gått for en USA-versjon. Torpedert bilen bakfra, da det tydeligvis ikke var stort annen trafikk ute. Men er rimelig farlig det og da,i høy hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 bmwkizn: ja, det kan han jo ikke gjøre om nå, men utsettelse på lappen,eller noen mnd fengsel for ruskjøring eller biltyveri, kontra bildrap på offentlig tjenestemann.. Han har ødelagt livet sitt ganske greit nå. Men når du er ute å kjører sånn på nattestid og stikker fra politikontroll,er du sannsynligvis ikke i den mest lovlydige gruppa fra før av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 "- Han tok dette svært tungt, og er meget nedbrutt. Han var ruset og husker biljakten kun glimtvis, sier forsvareren" Så nå skal han få strafferabatt fordi stakkaren var ruset.. 21år spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Stakkars de som sitter igjen. Politi er underbetalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 "- Han tok dette svært tungt, og er meget nedbrutt. Han var ruset og husker biljakten kun glimtvis, sier forsvareren" Så nå skal han få strafferabatt fordi stakkaren var ruset.. 21år spør du meg! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Nå er det jo jævlig lett å kalle denne karen for en "kaldblodig morder" etc... men jeg tviler sterkt på at han var ute etter å ta livet av noen så at han tar det tungt og er svært nedbrutt tviler jeg ikke et sekund på. Jeg forsvarer på ingen måte kjøring i påvirket tilstand og det å rømme fra kontroll, selv om jeg har gjort det selv (riktignok edru, på moped for mange år siden) men dette var med stor sansynlighet ikke bildrap i den forstand man går inn for å kjøre ned og drepe et annet menneske, men rett og slett idiotisk uaktsomhet som førte til tap av et menneskeliv. Fyren må selvfølgelig straffes, men å skulle gi ham samme straff som en pedofil barnemorder syntes jeg blir for drøyt. Det er tross alt en vesentlig forskjell på voldtekt og drap og å forårsake en tragisk ulykke pga egen dumskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Uaktsomt drap på offentlig tjenestemann gir ham nok noen år bak murene. Forhåpentligvis! Og var han ruset, bør det bare balle på seg med år. Det er egentlig litt synd at vi ikke har akkumulert straff på samme måte som i USA. Da hadde han kanskje fått 60-70 år tilsammen for drap og kjøring i ruset tilstand. Men han er nok ute etter tre-fire år, tenker jeg. Vi bor jo i et nisseland når det gjelder straffeutmåling, så jeg forventer meg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 tragisk for de etterlatte dette, men risikoen er alltid der dessverre, tenk at denne politimannen prøvde å redde livet til noen andre og mistet det i stedet selv, hvis jeg var sønn eller dattera til han politimannen skulle det blitt grus av kneskålene til han som kjørte, det er helt sikkert, han får nok en relativt lav straff, det holder bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg mener jeg hørte tidligere i dag på radioen at vedkommende hadde 8(?) tidligere domfellelser, vinningskriminalitet og rus-kjøring. Ikke mye unnskyldende omstendigheter da, i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 27-åringen har et omfattende rulleblad: * To ran * Legemskrenkelse * Biltyverier * Bedrageri * Kjøring uten førerkort * Narkotikabruk * Kjøring i ruspåvirket tilstand * Biltyverier * Dokumentfalsk * Uaktsom kjøring * En rekke tyverier * Trusler * Hastighetsoverskridelser * Båret kniv på offentlig sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå