S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Når man ikke har særlig med motor må man finne andre måter å hjelpe bilen på Ellers er det jo generelt sett greit med mindre vekt på bilen. Er de rette? Ingen kast? Skal være det ja, men kan ikke gi noen garantier, da jeg ikke har testet de selv. Kan prøve de på bilen din om du ønsker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 mulighet for å sende`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 mulighet for å sende`? Sorry, gidder rett og slett ikke så mye styr for 900spenn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Da kommer det en kar i morgen som skal se på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 har du disse enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 har du disse enda? Det har jeg. Første mann til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Hvis de passer E46 så tar jeg de Kan jeg hente imorgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Hvis de passer E46 så tar jeg de Kan jeg hente imorgen?? De passer bra på e46. Den er god, når meg på 91888114... Kan hente nå også om du vil.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Hvis de passer E46 så tar jeg de Kan jeg hente imorgen?? De passer bra på e46. Den er god, når meg på 91888114... Kan hente nå også om du vil.. hehe Hehe Kommer iløpet av dagen imorgen, skal bare hive på sommerhjula først.. Må kjøre fra Drammen ca. så er ikke så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Den er god. ring eller send meg en mld når du passerer bommen i moss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå