bmw.e36 Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 hei. Jeg er eier av en bmw 318i cab 94 mod, den har jeg hatt i to år. Fjæren bak kun på høyre side, knekker konstant gang etter gang, mens jeg kjører. Er det noen som har tips/råd om hva jeg kan gjøre md dette, eller hva årsaken er for at dette skjer??? Takk for hjelpen så langt.
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ehh, knekker fjæren i 2?? Og så bytter du den, og så knekker den i 2 på nytt igjen?? Eller kommer det bare "knekkelyder" fra den?? Var litt vanskelig å forstå hva du mente her
bmw.e36 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Er det ingen som kan noe på dette området ???
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Har du hatt bilen på bukk og sett nøye om det er noe spesielt med press på området rundt fjæra?? Evt en oppkjøringsrampe dær hjulene er i kontakt med underlag hele tiden, så skal du se etter forskjeller fra venstre til høyre side og omvendt. Slitne foringer, noe som ligger i klem etc etc. Har aldri vært borti dette før da, men å skjekke foringer, bærearmer o.l er en grei plass å begynne. Regner med at det er nye fjører du har bytta til når den første knakk
bmw.e36 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 men hvordan skjekke jeg at camber stag bak er ikke kjeiv og har det noe å si??
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Ta en 4-hjuls kontroll på verksted. Alt i understell må selvfølgelig være i orden nr man tar kontrollen
bmw.e36 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 takk for hjepen da. jeg skal ta en 4-hjuls kontroll ,men tror du dem klarer å se om camber stag er kjeiv eller ikke.
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Er bilen senka mye? Vil isåfall trenger justerbare camberstag for å få den innenfor måla. Hvis den er utenfor måla på camber kan det tyde på bøyd stag. Verkstedet skal også se over understellet før kontroll så et evt bøyd stag burde de oppdage ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå