Gå til innhold

Kjøpe 7-serie e65

pjaser
 Share

Anbefalte innlegg

Blir mer og mer sugen på å kjøpe et av disse disse fantastiske flaggskipene. Tenker på en 2003 eller 2004 modell som er gått litt under 100.000. Har ikke helt bestemt med om jeg skal ha 730d eller 735, men heller kanskje litt mot diesel. Er det noen som har erfaring med 5-6-7 år gamle 7-serier. Er jo vanvittig mye elektronikk i de der og jeg er litt redd for å bli sittende med mye problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg tapte bilkampen med min kone, så var jeg også på jakt etter en 7-serie fra 2003 og opp til rundt 400k.

Jeg hadde gått for 730D uten tvil. 735 var kanon den også, men du kan oppleve litt irriterende høy bensinforbruk om du er litt opptatt av driftsøkonomi.

Jeg snakket med en hos Bavaria vedr disse bilene og det var ikke noe å utsette på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har netopp kjøpt 730D 2004 og er bokstavlig i syvende himmel :lol:

Det er en fantastisk bil som er en glede å kjøre , fantastisk hvordan BMW har klart å skjule at den veier to tonn.

Det er Dynamic Drive på min og jeg vil anta at det er en vesentlig grunn til at den føles så lett.

Når en ser på hva en får for ca 450 000 så var jeg ikke i tvil , bilen min kostet 1.200 000 for fem år siden .

MEN , det er en pc på fire hjul . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...