Gå til innhold

Anlegg til 3-serie E30


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal investere litt penger i et anlegg. Støydemping vil bli tatt hånd om senere så ikke tenk på det når dere svarer.

Jeg har generelt to spørsmål. Jeg håpte at noen her på forumet har noen mål på bagasjerommet(Bmw 1989 325 todørs sedan), siden jeg skal ha en kasse med 2x15" der.

qchm32af55kmok40z7qb.jpg

Også lurte jeg på om noen har en fin link eller koblingsskjema til anlegg. Og kom gjerne med innspill på handlelisten jeg har satt opp. Jeg er litt grønn på området så alle tips tas imot. :) Hva mer trenger jeg egentlig for å få satt opp anlegget i bilen?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke mer enn subber og forsterker for å få det til å fungere. Jeg mener at du trenger ikke rare greiene for at det skal bli litt bass heller.

Jeg hadde èn stk 12" i en mercedes w124, og det hørtes ut som ei mus som satt å hosta i bagasjen. Når vi prøvde samme sub og forsterker i en E30 ble det så mye bass at det nesten ikke ble værende inne i bilen.

Jeg vil foreslå å ta bort kondensator fra handlelisten, og heller kjøpe et bra gelebatteri. Optima f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her har du opsettet til min E30, de spiller ganske bra! Jeg har 3 kammer i kassen min der begge elementene spiller inn mot midten, også er de 2 refleksrør opp i hattehyllen fra kammeret i mitten. Med denne konstruksjonen får du all bassen inn i bilen, og et sykt trykk.

Jeg kan gi deg nermere mål av kassen om du er intressert.. :wink:

http://www.bassbrothers.no/cart.aspx

ot22236etbo14r1bjig7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...