PenguiN- Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 WOW, så noen betalte faktisk nærmere 25 000,- bare for dekkene, som ikke engang er av beste sort?? haha, jeg dauer. Dog, det spiller ingen rolle i denne sammenhengen, flotte felger som sikkert er lettsolgte nå når sommern nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Vil tro det er forskjell på et originalt Breyton felgsett, Finn-kopier og andre ting det refereres til her. Forøvrig; Er det mulig å ødelegge en salgstråd mer enn dere gjør her...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Vil tro det er forskjell på et originalt Breyton felgsett, Finn-kopier og andre ting det refereres til her.Forøvrig; Er det mulig å ødelegge en salgstråd mer enn dere gjør her...? Takk, bra noen har skjønt hva det er snakk om. Men skal være enig i å betale 25 laken for dekk er nok drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Felgene er fortsatt tilsalgs.. "Billig" ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zblade Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei. er felgene solgt? jeg har 20" m5 felger jeg kan bytte imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Pris på disse?? bytte i orginale M5 felger?? 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Hei. er felgene solgt? jeg har 20" m5 felger jeg kan bytte imot. Pris på disse?? bytte i orginale M5 felger?? 19" Ikke solgt nei.. Ønsker kant-felger hvis det skal være aktuelt med bytte. Pris er fortsatt: Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Ingen? Tlf 91774551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå