Gå til innhold

Dobbeldin i e 39

Anbefalte innlegg

Er det plass til dobbel din spiller i e39 når en tar ut orginal spilleren.

Kunne tengt meg å bytta ut den som står i, og fått en dobbel med stor skjerm og navigasjon. Vil samtidig bytte ut orginal høytalerene og få i subb og forsterker til å drive det hele. Tenkte å kaste ut reservehulet og bruke plassen der til subb og forsterker.

Om det er noen som har i bilen sin som kan vise ett bilde ossen det ser ut .hadde det vert supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

eller lag den selv :) eg hadde orginal navi/tv i min lagde nytt dekksel til 2din av d gammle :) men måtte skjære ut av varmeaparatet(støypte oppigjen me karbon :D ) tror d er for eg har sånn billig kina spiller,tror d er bedre plass me litt dyrere spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
eller lag den selv :) eg hadde orginal navi/tv i min lagde nytt dekksel til 2din av d gammle :) men måtte skjære ut av varmeaparatet(støypte oppigjen me karbon :D ) tror d er for eg har sånn billig kina spiller,tror d er bedre plass me litt dyrere spiller :)

Neida det er likt med plassen med dyrere spillere også, jeg har en Pioneer Avic F910Bt, måtte skjære der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er likt med plassen med dyrere spillere også, jeg har en Pioneer Avic F910Bt, måtte skjære der også.

jaja e jo ingen prob visst mann ik har ett lass me tomelltotter :D

og eg jobber med båt/båtrep :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...