freeforc Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Er det plass til dobbel din spiller i e39 når en tar ut orginal spilleren. Kunne tengt meg å bytta ut den som står i, og fått en dobbel med stor skjerm og navigasjon. Vil samtidig bytte ut orginal høytalerene og få i subb og forsterker til å drive det hele. Tenkte å kaste ut reservehulet og bruke plassen der til subb og forsterker. Om det er noen som har i bilen sin som kan vise ett bilde ossen det ser ut .hadde det vert supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ja det går fint. Får kjøpt original deksel/plasramme til dobbel-din også for å montere på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Det der så jo bra ut det. Den listen som man flipper ned og opp, er den og å få kjøpt ferdigt utskåren. Eller må en sage ut for spilleren på den orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Det er jeg ikke sikker på desverre. Går an å høre med bilradiospesialisten å høre med dem hva som finnes Men mulig GS eller KOED har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 eller lag den selv eg hadde orginal navi/tv i min lagde nytt dekksel til 2din av d gammle men måtte skjære ut av varmeaparatet(støypte oppigjen me karbon ) tror d er for eg har sånn billig kina spiller,tror d er bedre plass me litt dyrere spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 eller lag den selv eg hadde orginal navi/tv i min lagde nytt dekksel til 2din av d gammle men måtte skjære ut av varmeaparatet(støypte oppigjen me karbon ) tror d er for eg har sånn billig kina spiller,tror d er bedre plass me litt dyrere spiller Neida det er likt med plassen med dyrere spillere også, jeg har en Pioneer Avic F910Bt, måtte skjære der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 eller lag den selv eg hadde orginal navi/tv i min lagde nytt dekksel til 2din av d gammle men måtte skjære ut av varmeaparatet(støypte oppigjen me karbon ) tror d er for eg har sånn billig kina spiller,tror d er bedre plass me litt dyrere spiller Neida det er likt med plassen med dyrere spillere også, jeg har en Pioneer Avic F910Bt, måtte skjære der også. jaja e jo ingen prob visst mann ik har ett lass me tomelltotter og eg jobber med båt/båtrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 du får kjøpe hele ombyggingskit på janus design , det har jeg gjort , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå