BMWBenny Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Mener jeg leste i ett av de siste bladene at en avtale var i boks. Men hva het elskapet? tenkte jeg skulle høre om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Unison forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 det det var ja! huska bare uni et eller annet. takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvordan var prisen du fikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Lite trolig at han har fått sjekket det på en søndag, men ikke vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Fra tilbakemeldingene jeg har fått, så har de medlemmer av BMWCCN som har forhørt seg om pris, spart kroner på å gå over til Unison forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Nå er det vel ikke bare snakk om å spare penger, men også det at Unison er det eneste (?) forsikringsselskapet som tillater banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Fra tilbakemeldingene jeg har fått, så har de medlemmer av BMWCCN som har forhørt seg om pris, spart kroner på å gå over til Unison forsikring. Det varierer veldig. Jeg fikk et tilbud av Unison forsikring som ikke kunne måle seg med tilbudet jeg hadde hos nåværende forsikringsgiver. Men er et stort pluss som tidligere nevnt at den gjelder på bane, men mener det finnes tilleggsavtaler i andre selskap og som kan tegnes dersom man skal på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Andersen. Banekjøring er å betrakte som kjøring på vei om man ikke har tidtaking, men ett vært sikringsselskap (utenom Unison) vil selvfølgelig prøve å sno seg unna. Selvom det ikke er tidtaking f.eks uner BMWCCN sine treff. Ringen er f.eks og en bomlagt offentlig vei, å betrakte i Tyske øyne. Men totaltvraker man bilen sin på Ringen, så vil selvfølgelig ett forsikringsselskap prøve å vri seg unna. Noe de egentlig ikke kan. Mexos, det var kjedelig, men det var ihvertfall verdt en telefon/mail å forhøre seg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Mexos, det var kjedelig, men det var ihvertfall verdt en telefon/mail å forhøre seg : ) Ja det lønner seg å høre litt rundt når det gjelder forsikring. Er mye penger å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Tror jeg også skal ringe og sjekke pris hos de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Sikkert lurt for de som ikke har gode avtaler fra før av... Noe jeg har, mohahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Jeg fikk ikke noe særlig til godt tilbud av Unison. 10 000 mer enn Gjensidige skulle de ha på en E36 318i Touring. Jeg er 18 Der problemet ligger ifølge dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 10 000 mer? God damn, hva har du i Gjensidige da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Betaler 13 000 på delkasko nå.. Det er penger jeg heller ville lagt i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå