Eirik Viste Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Har til salgs calipere med bra skiver framme og bak fra M3 3.0. Har også de ettertraktete spindlene framme slik at bremsene kan brukes bolt-on på alle E36 fra 316 til 328. Eller til Alpina med 3.0 eller 3.2 motor. De har jo underdimensjonerte bremser. Skivene er 315/28 mm framme og 312/20 mm bak. 60 mm stempel framme og 40 mm bak på caliperne. Bremser framme og bak med spindler framme koster 5.800 kr + frakt. Calipere framme med skiver og spindler koster 4.300 + frakt. Kun calipere og skiver framme 2.500 + frakt Har også komplett M3 3.0 bakstilling. Kan selges i deler siden det er noe rust på flere deler. Diffen er i topp stand og uten noen som helst slakk. 135.000 km. Km. stand kan ikke garanteres, men er troverdig siden diffen er så tight og fin. Diffen koster 4.200 kr + frakt . Komplett bakstilling med calipere og skiver koster 7.500 kr. Det er lite kjørte sportsskiver som er borret og slisset. Kan også sette på en flens fra 328 slik at 4 hulls mellomaksling kan brukes. Frakten er ikke rimelig for en komplett aksing. Blir fort 1.000 til 2.000 kr i Sør-Norge. M3 3.0 mellomaksling til salgs for 1.500 kr + frakt. Lite kjørte Bilstein M3 støtdempere/fjærbein kun framme 1.500 kr og ganske nye Eibach senkefjærer framme og bak til M3. 3.0 til salgs for 1.200 kr + frakt. En gunstig komplett pris kan diskuteres hvis du trenger alle ovenstående delene. Lufter interessen siden det er en stund til det påtenkte prosjektet kommer i gang. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Har fått flere henvendelser på forskjellige deler, og det er jo mye bedre å ha en pris å forholde seg til. Så nå er det en del separate priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 kan du holde av spindlene til jeg treffer deg i løpet av uka?? Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hallo DANI. Jeg har ikke lyst til å selge spindlene separat. Det er vanskelig å selge M3 bremser uten spindlene fordi du er nødt til å ha spindlene og. Bremsecalipere er det lett å få tak i. Ikke spindlene. Skal jeg selge spindlene separat vil de koste 2.500 kr. Jeg må selv betale mye for å skaffe meg nye senere. Men bare ta kontakt på 92 22 65 44 hvis det skulle være noe. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 ok vi ser til uka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå