Mustang1000hk Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Heisann, jeg var jo og så på den bmw i den andre posten min, men jeg tenkte at jeg skulle lage en egen tråd for kilmaanlegget. I bilen ( E46 98 mod ). satt det et klimaanlegg som ikke funket under prøvekjøring. selger sa at gamle eier sa at anlegget kom og gikk. Det er mye som kan være feil her. -sikring ? -dårlig kobling? -vifte motor ? - gammelt ? takker for svar
Deep Dish Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Nesten garantert viftemotstanden som har tatt kvelden.. Ganske vanlig at disse ryker på BMW når bilen begynner å bli noen år.!
Mustang1000hk Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 takk, vet du hvor mye et verksted tar for dette?
Deep Dish Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Dette gjør du enkelt selv. Tar deg ca 15 min.. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
Mustang1000hk Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 hehe, så ikke så vansklig ut. men jeg er ingen ekspert så bletaler heller en som har gjort det før.
Mustang1000hk Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 men om, det er vifte motoren som er ødelagt , hvordan bil det da? snakket akkurat med selger og han sa at varmeanlegget fungerte nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå