SpiXi Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 hei. må bytte skjermer på bilen min pga gravrust i blinklyshullet er en e36 cupe. men det jeg lurer på. har vert på koed og sett og der har dem noen som er dyre som er orginale. og noen som er veldig billige. er de som er billige bare dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Ikke dritt, bare uoriginal :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Ikke dritt, bare uoriginal :b Har vel vært diskusjoner rundt dette her tror jeg Mange mener det er bra.., men hørt en goddel som mener det dårlig passform på de uorginale, samt dårlig stål/metall iforhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 E30 skjermen jeg kjøpte passa iallefall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Her er eksempel på e36 sedan.. viewtopic.php?p=1454055#p1454055 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 VELDIG fornøyd med både frontplate og skjerm til E30 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 hehe takk for tilbake meldingene satser på billig skjermer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå