skrape Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Henta meg ny bil i februar. Det er en greit utstyrt BMW E46 318Ci, med ettermontert elektrisk skinninteriør + multifunksjonsratt med cruisekontroll. Er veldig fornøyd med bilen, og ikke minst felgene. Bilen står nå på kjedelige 15" vinterhjul med kapsler, men om ikke lenge settes sommerfelgene på: 19" BBS CH med fire helt nye dekk Utstyr: Elektrisk skinninteriør, ryggesensor, multifunksjonsratt med cruisekontroll, xenon, lyktespyler, skipose, klimaanlegg++ Ellers om bilen: Senket 30mm, komplett Focal anlegg m/sub Fargen på bilen heter 668 Jet Black, og jeg har selvølgelig videre planer. Bilen fremsto som nærmest orginal utseendemessig. Har ikke planer om å gjennomføre store forandringer, men litt må til for å få det riktige utseendet. Planer: M-list bakluke (kjøpt) Mtech2 frontfanger Mtech2 sideskjørt Nye typen skilt (kjøpt) Skiltholdere (kjøpt) Tåkelys til ny fanger Vinterfelger De fleste planene gjennomføres ikke før til sommeren, da jeg er 18 år og studerer. Har ei travel eksamenstid i vente og dermed ikke økonomi som tillater store oppgraderinger. Det viktigste fremmover er å få bilen gjennom EU godkjenning (som ikke bør bli et problem) og bruke god tid på eksteriør og interiør. Venter med gode (og flere) bilder til sommerfelgene kommer på Kommer til å oppdatere med mye bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Gratulerer. Så pen ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Dette blir jo riktig bra når du får satt på tingene du har planer om Gratulerer med ny bil Bra det ikke er bare meg som må sette bilen til side å har eksamener fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jet Black er en nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Gratulerer.Så pen ut den. Takk Dette blir jo riktig bra når du får satt på tingene du har planer om Gratulerer med ny bil Bra det ikke er bare meg som må sette bilen til side å har eksamener fremover Huff,ja..ser frem til dette semesteret er over! Jet Black er en nydelig farge! Er veldig fornøyd med fargen ja, men den ser fæl ut når bilen er skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Mitt siste semester heldigvis, så er snart over Du har nok en OK vaskejobb fremover ja for å holde den rein Men det kan jo være på i den forstand at bilen blir godt holdt da. En grå bil tror jeg kanskje i gjennomsnitt kan få mindre vask enn en svart bil f.eks. Men som nevnt så er det en herlig farge da, så tipper du bilr fornøyd med den uansett om den krever mere vasking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Gratulerer med pen bil! Fete felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Grattis med en skikkelig pen bil Og de BBS sommerfelgene er perfekt på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takk, er veldig fornøyd med felgene. Idag har jeg brukt noen timer på polering av bakluke. Tror tidligere eier har hatt en litt sløv holdning i forhold til vedlikehold av lakk, derfor måtte det ordnes. Frem med bipleie produktene; Shcoll S17 MG 80 Diverse Shcoll pads Diverse Mikrofiber (MG, CG, ukjent merke++) Flex roterende Hadde selvfølgelig vasket bilen på forhånd med vaskehanske og MG såpe, og tørket deretter over med CG tørkehåndkle. Forbered dere på forferdelige før-bilder (hele bilen ser ikke slik ut) Før: Etter: Er veldig fornøyd med resultatet. Har ikke lagt voks på luka, da jeg først skulle montere M listen. Kommer med bilder imorgen av M list + nye skilt og skiltholdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Helt topp bil! Virkelig noe jeg kunne tenkt meg selv BBS CH felger = heeeeelt riktige Fikk du de med bilen da du handlet, eller kjøpt utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Helt topp bil! Virkelig noe jeg kunne tenkt meg selvBBS CH felger = heeeeelt riktige Fikk du de med bilen da du handlet, eller kjøpt utenom? Felgene fikk jeg med på kjøpet Sjekker yr.no hver dag i håp om høyere temperaturer og mindre snø, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Da er vi to.... har helt like felger i samme dim liggende i stuen i påvente på mildværet :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Update 09.03.10 1. Slutta tidlig på skole idag og tenkte derfor å fortsette med poleringa, men istedenfor ble det til at bilen ble satt på bukker og hele fronten demontert. Lykter og frontfanger, innerskjermer og diverse annet er satt til sides en stund. Er ikke avhengig av bil på en stund, derfor bruker jeg anledningen til å rense/vaske innerskjermer og diverse deksler i motorrom nå som jeg kommer til overalt. Grunnen til demontering er lakkering av skjermer, frontfanger og panser grunnet steinsprut. Utrolig irriterende! Plata under motor er også tatt av for lakkering. En ting er sikkert, det samler seg mye drit bakom innerskjermer.. 2. Bestilt to stk PDC sensorer. Har ikke fått testa ryggesensor pga defekte sensorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 har bbs ch felger som vinterfelger:O di gjør seg godt på e46'en:) og strøken polering -Joakim H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Gratulere med ny bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå