Gå til innhold

1990 E30 316i M40B16 4 dørs selges hel eller i deler.


ksu
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei på du!

Den er overraskende strøken inni. Det mangler askebeger forran i midtkonsollen, ellers er alt helt og fint. Askebegerene er bare å løfte ut og sedde nedi igjen, så hvis en har et ekstra slikt så er det bare å sette på plass, så er det komplett. Det koster nok ikke allverdens nytt heller om en ikke skulle ha i reserve (genial plass å ha parkeringspenger).

Dashboard er strøkent, stolene er hele og fine i fargen (grå, sort på sidene og bak). Baksetet er helt og fint.

Det har aldri vært røykt i bilen, aldri hund. Kan ikke si det ikke har vært barn i bilen, da jeg selv var 8 år da jeg satt i bilen første gang. Jeg er minstemann i søskenflokken.

Jeg håper på å få tatt noe mer bilder i dag! Beklager at dette tar litt tid..

Drømmen er vel at noen kan fortsette å ta vare på den, ikke dømme den for de fire dørene og liten motor :) Prisen mener jeg ikke er veldig urimelig, den kan alltid diskuteres. Bilen har stort sett alltid vært snill og grei, lite tull. Vi har aldri tuklet med den selv, så den må være en drøm å jobbe med sammenlignet med hjemmemekk-eksemplarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOAR pics som bestilt: http://home.online.no/~t-sund/2010-03-10/

Det ble så mange bilder at jeg ikke ser det hensiktmessig å legge alle inn i posten. Bildene er komprimerte, ønsker noen full kvalitet så får dere spør.

Jeg kjempet mot tiden, og dagslyset, så flere av bildene ble tatt mens bilen enda var våt. Det blir vel betraktet som juks. Derfor er det også noen bilder av bilen før vask. Så er vel virkeligheten en plass midt i mellom. Bildet på slutten av panseret med et par våte flekker er passe ærlig vil jeg tro.

Jeg mener helt oppriktig at hvis kjøper bruker en helg på vårpuss så kan den ble veldig fin. Kjøper kan få med bonemaskin, Autoglym lakkrens, Autoglym bonemiddel og gummifornyer til fangere osv (alt det sorte). Jeg har ikke gjort dette på en stund, men når jeg gjorde det sist brukte jeg en hel lørdag og søndag. Den ble utrolig pen.

Jeg blir pinglete når det kommer til motorvask, redd for å ødelegge noe, så her er det skittent. Trikset er vel dampvask med maskin, men det har jeg ikke tilgang på.

Budene nå ligger på rett rundt 10k inkl årsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto det slik at jeg å trådstarter hadde en avtale på 4000.-+ års avgift. (se tidligere innlegg) og jeg sa fra at jeg skulle komme meg nedover, evt bestille flybilett. Så ser jeg at han har lagt ut bilen på nett for en mye større sum. Bra jeg ikke bestillte og betalte bilett. Hadde blitt rimelig forbanna hvis jeg hadde kjøpt bilett som jeg ikke kunne refundere. han skulle ha skrevet eller sagt ifra at han skulle ha budrunde. det sa han ingenting om til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto det slik at jeg å trådstarter hadde en avtale på 4000.-+ års avgift. (se tidligere innlegg) og jeg sa fra at jeg skulle komme meg nedover, evt bestille flybilett. Så ser jeg at han har lagt ut bilen på nett for en mye større sum. Bra jeg ikke bestillte og betalte bilett. Hadde blitt rimelig forbanna hvis jeg hadde kjøpt bilett som jeg ikke kunne refundere. han skulle ha skrevet eller sagt ifra at han skulle ha budrunde. det sa han ingenting om til meg.

Jævla useriøs selger spør dere meg!

hehe er litt enig der, dere hadde jo tross alt en avtale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke seriøst mene at vi hadde en avtale etter 30 minutter og ett bud. Beklager om det kunne oppfattes slik. Det står ikke noen plass at budet har blitt akseptert eller at vi hadde en avtale. Budet ble notert, og jeg forsto det slik at du hadde flere saker og ting å sjekke opp.

Dere kan jo lese tråden selv, vi har ikke hatt noen annen form for kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en presisering, for du hadde ikke nevnt noe om årsavgiften, naturlig nok for det ikke var nevnt in the first place. Beklager hvis det kunne misoppfattes, det var ikke meningen.

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt useriøs dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri satt i gang noe slikt uten å prate med vedkommende på telefon først, der vi konkluderte detaljer, betalingform, henting o.l. Vil også nevne at det står (gjentatte ganger - med et uhell) at den går til høystbydende. Det er vel uvanlig med en ett-buds budrunde (skambud) som er ferdig etter 30 minutter.

Det står også at jeg ønsker at bilen besiktiges, eller at det aksepteres at bilder kan avvike fra virkeligheten. Det punktet hadde vi jo ikke vært innom i det hele tatt. Du ønsket flere bilder, som kom nå. Å konkludere før disse bildene ble tilgjengelige virker også rart for meg.

Jeg mener du bør ta noe selvkritikk også. Grunnlaget for å konkludere en handel og legge ut på tur blir for tynt.

Jeg ønsker heller ikke å krangle, men kun å vise min side av saken. Å bli kalt useriøs med en så ærlig tråd/annonse gjør faktisk litt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri satt i gang noe slikt uten å prate med vedkommende på telefon først, der vi konkluderte detaljer, betalingform, henting o.l. Vil også nevne at det står (gjentatte ganger - med et uhell) at den går til høystbydende. Det er vel uvanlig med en ett-buds budrunde (skambud) som er ferdig etter 30 minutter.

Det står også at jeg ønsker at bilen besiktiges, eller at det aksepteres at bilder kan avvike fra virkeligheten. Det punktet hadde vi jo ikke vært innom i det hele tatt. Du ønsket flere bilder, som kom nå. Å konkludere før disse bildene ble tilgjengelige virker også rart for meg.

Jeg mener du bør ta noe selvkritikk også. Grunnlaget for å konkludere en handel og legge ut på tur blir for tynt.

Jeg ønsker heller ikke å krangle, men kun å vise min side av saken. Å bli kalt useriøs med en så ærlig tråd/annonse gjør faktisk litt vondt.

Er litt usikker om jeg har misforstått noe eller ikke her, men uansett så har jeg fjernet den useriøs biten. uansett lykke til med salget. Denne blir nok solgt uten problem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ligger ute på Finn.no også, se link lenger oppe i tråden.

Gjeldene bud er på 10,5 inkl årsavgift. Det kom via telefon. Jeg vil prate med alle som har meldt interesse (seriøs sådan) før noe blir konkludert. Ingen med seriøse bud vil bli utelukket fra runden før de selv melder seg ut.

Siden dette foregår i flere kanaler skal jeg prøve å informere så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...