hanskr Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 hei ønsker å kjøpe den fremre bunnpanna som er på e34 530i V8 motorer min er så oppbulket att de går nesten ein halvliter mindre olje på dn:S er denne eg treng den små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei du. Jeg har en 3 l V8 motor klar som skal snart sendes langt av gårde. Selv om motoren er i orden, skal den brukes som delemotor. Det er kanskje mulighet for at jeg kan ta av den lille bunnpannen. Er litt styr å løfte motoren igjen og skru den av. Men den kan selges for 900 kr inkl frakt. Hilsen Eirik.92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 flott, kos ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Hei du. Bunnpannen ser helt fin ut og er uten skader. Er mulig å få sendt den av gårde på onsdag eller torsdag. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 takker for de du, men har fått tak i no 600 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Ok. Det er bra for deg. Og jeg sparer ekstra arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå