Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du burde gå for sorte dørsider også. Ble så sært med grå/hvite dørsider når alt annet er sort ;o) nydelige felger;o) vurderer samme til min e39!

Er sorte dørsider i den ? Eller sorte/grå da.

Men hvis jeg kommer over noen helsorte i skinn så må jeg nok ta dem ja :)

Ja,det må du nesten. Eventuelt spraylakkere stoffet i sort. Vil hjelpe mye på ved helhetsinntrykket :)

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg gjorde det på en merc jeg hadde, og det ble ikke pent. Og jeg kan å lakkere, men lakken trakk seg bare inn i stoffet og det ble helt før jævlig grusomt.. Gikk ikke an å få bort igjen heller. Pen bil ;)

Skrevet
Da var nye Getragen vasket, og ny Sachs clutch bestilt :)

*glede-seg-til-i-morgen* 8)

Og selvfølgelig så var dette en Getrag 240 og ikke 260 som jeg ble fortalt, så da ble kasse- og clutchbytte utsatt ! :evil:

Ønsker å kjøpe en Getrag 260 NÅ!

Noen som vet om mellomaksel fra 520 passer på 260'n ?

• 2 weeks later...
Skrevet
haha det var derfor selgeren ikke ville at du skulle åpne den i kulda ja :P

Jævla snoken der ja :P

Eller har ikke prøvd å åpne den nå når tempraturen har krøpet over på den røde siden, men regner med at den sitter...

Skrevet

Hadde en liten motorvask i dag og det endte med i vann der jeg absolutt ikke ville ha det;

i luftfilter, plugger og fordelerlokk :evil:

Etter å ha tørket filter i stekeovnen og gått over pluggene så fikk jeg harket meg på jobb der jeg fikk tatt fordelerlokket.

Og siden meg og min kollega ikke hadde stort å fore med der og da så justerte vi like greit ventilene på den, noe som hjalp veldig :D

Blr nok kjøpt inn nye plugger og tempføler på kjølevann i løpet av uka da jeg ikke får optimal arbeids temp på intrumentet og pluggene rett og slett trengs å byttes ut :)

Noen som har tips til ny bakpotte ? Noen som har modifisert til Scorpion til å passe på E34 her ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Liten update:

- Bytta innmaten i takluka da den var piss gåen. Fått tak i elektrisk motor til luka pluss ledningsnett. (Tips til kobling?)

- "Nytt" fjærbein med spindel/lager.

- Nye sorte b-stolper

- Nye stabstagoverføringer

Skrevet

Enda en liten update:

Klarte å få strekk på ene bremseslangen her om dagen da jeg holdt på med forstillinga, som førte til lekkasje. Handlet nye bremseslanger i dag, monterte de, og når jeg skulle lufte bremsene ser jeg at forrige person som skulle lufte bremsene har klart å knekke av tuppen på lufteskruen og den har jo selvfølgelig klart å ruste fast nedi hullet :evil:

Så da blir det kjøpt inn nye kalippere + litt annet småtteri i morgen!

Bilder kjem.

Skrevet

Fikk henta nye kalippere, brekkwire og håndbrekksko i dag.

-Kallipere er lakkert og montert

-Lufta bremsesystem

yhw6kxaukjl2v6y13b3c.jpg

m3bl76j5tmodjvk7vvvt.jpg

I morra blir det da montert brekkwire og sko, samt grundig HT spyling av hjulbuer og kanaler.

• 4 weeks later...
Skrevet

Litt deler som er bestilt:

-Casterstag

-Paralellstag

-Hjelpesnekke

-Shadowline nyrer

-Diff foring

-Powerflexforinger travers

-Powerflexforinger casterstag

Lakkering er også rett rundt hjørnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...