opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Du burde gå for sorte dørsider også. Ble så sært med grå/hvite dørsider når alt annet er sort ;o) nydelige felger;o) vurderer samme til min e39! Er sorte dørsider i den ? Eller sorte/grå da. Men hvis jeg kommer over noen helsorte i skinn så må jeg nok ta dem ja Ja,det må du nesten. Eventuelt spraylakkere stoffet i sort. Vil hjelpe mye på ved helhetsinntrykket
Olan Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Det med spraylakke har faktisk slått meg tidligere, kanskje jeg må få gjort det
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Jeg gjorde det på en merc jeg hadde, og det ble ikke pent. Og jeg kan å lakkere, men lakken trakk seg bare inn i stoffet og det ble helt før jævlig grusomt.. Gikk ikke an å få bort igjen heller. Pen bil
Olan Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Da var nye Getragen vasket, og ny Sachs clutch bestilt *glede-seg-til-i-morgen*
Olan Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Da var nye Getragen vasket, og ny Sachs clutch bestilt *glede-seg-til-i-morgen* Og selvfølgelig så var dette en Getrag 240 og ikke 260 som jeg ble fortalt, så da ble kasse- og clutchbytte utsatt ! Ønsker å kjøpe en Getrag 260 NÅ! Noen som vet om mellomaksel fra 520 passer på 260'n ?
Olan Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Noen som vet om det er mye pes å ta ut takluka ? Vil ikke åpne på ene siden
Sturlis Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 haha det var derfor selgeren ikke ville at du skulle åpne den i kulda ja
Olan Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 haha det var derfor selgeren ikke ville at du skulle åpne den i kulda ja Jævla snoken der ja Eller har ikke prøvd å åpne den nå når tempraturen har krøpet over på den røde siden, men regner med at den sitter...
Olan Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Fått handlet ny frontfanger og koffert som kun trenger å pusses ned Takk til "bergeee" og "kbteknik"
Olan Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Hadde en liten motorvask i dag og det endte med i vann der jeg absolutt ikke ville ha det; i luftfilter, plugger og fordelerlokk Etter å ha tørket filter i stekeovnen og gått over pluggene så fikk jeg harket meg på jobb der jeg fikk tatt fordelerlokket. Og siden meg og min kollega ikke hadde stort å fore med der og da så justerte vi like greit ventilene på den, noe som hjalp veldig Blr nok kjøpt inn nye plugger og tempføler på kjølevann i løpet av uka da jeg ikke får optimal arbeids temp på intrumentet og pluggene rett og slett trengs å byttes ut Noen som har tips til ny bakpotte ? Noen som har modifisert til Scorpion til å passe på E34 her ?
Olan Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Liten update: - Bytta innmaten i takluka da den var piss gåen. Fått tak i elektrisk motor til luka pluss ledningsnett. (Tips til kobling?) - "Nytt" fjærbein med spindel/lager. - Nye sorte b-stolper - Nye stabstagoverføringer
Olan Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Enda en liten update: Klarte å få strekk på ene bremseslangen her om dagen da jeg holdt på med forstillinga, som førte til lekkasje. Handlet nye bremseslanger i dag, monterte de, og når jeg skulle lufte bremsene ser jeg at forrige person som skulle lufte bremsene har klart å knekke av tuppen på lufteskruen og den har jo selvfølgelig klart å ruste fast nedi hullet Så da blir det kjøpt inn nye kalippere + litt annet småtteri i morgen! Bilder kjem.
Olan Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Fikk henta nye kalippere, brekkwire og håndbrekksko i dag. -Kallipere er lakkert og montert -Lufta bremsesystem I morra blir det da montert brekkwire og sko, samt grundig HT spyling av hjulbuer og kanaler.
Olan Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Litt deler som er bestilt: -Casterstag -Paralellstag -Hjelpesnekke -Shadowline nyrer -Diff foring -Powerflexforinger travers -Powerflexforinger casterstag Lakkering er også rett rundt hjørnet
Olan Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Sitter å lurer på om jeg få den lakkert helt ned. Noen innvendinger ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå