Olan Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Har nå gått til innkjøp av "ny" bil, da den forrige endte sine dager som vrak. Planen er å sette denne i god stand, og holde den slik ! *88' 525 (Org 520) *M20b25 *525 understell + bremser *Skinninteriør Det som blir handlet inn til bilen nå fortløpende er: - Nye fangere og koffert Kjøpt - Hvite blink på forskjermer Kjøpt - Nye nyrer Kjøpt - Lister rundt vinduer Shadowline innkjøpt - Lister rundt bilen - Gummi til felgene Kjøpt - Dørpakninger - Div lister og annet nips Om noen skulle sitte på en 525 diff i bra stand, gi lyd fra deg ! Et par bilder tatt i farta: Skavanker: Høyre bakdør, riper Rust på høyre bakskjerm Justeringer Må sparkles på nytt Bulk venstre bakdør Fin stjerne på panseret Bulk venstre forskjerm Rust venstre forskjerm Rust under baklykt Rust rundt baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Se her ja, lagd prosjekttråd allerede Hiv ut noen bilder da Her er diff til deg, på herre. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=145402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Der kom bildene ja =) Men hva skjer med forskjellige dørtrekk a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Der kom bildene ja =) Men hva skjer med forskjellige dørtrekk a? Klipsa på det sorte var gåene, så var bare satt på et annet imens Vært å handlet klips innvendig, utvindig og nye giroverføringer i dag:D Var også oppe hos lakkereren og han kunne ta hele bilen for 13 lakser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Er noe tikking fra ventilene har jeg lagt merke til, noen som vet ca tid det vil ta å justere de ? :s Og er dette en "stor" jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Så ut som en grei bil dette 12v?? Når du først var inne på diff, passer 520 og 525 over hverandre og spærrer 525 bedre? Viss noen veit Har de lik utveksling også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Så ut som en grei bil dette 12v?? Når du først var inne på diff, passer 520 og 525 over hverandre og spærrer 525 bedre? Viss noen veit Har de lik utveksling også? Er 12v ja Etter det jeg har forstått så er det forskjellig utveksling på de ja. Med den 520 diffen jeg har på nå så ligger jeg rett i overkant av 3000rpm i 100kmt, noe som blir slitsomt i lengda. Ang om sperre så ville jeg tro at en 520 og 525 sperrediff "sperrer" likt. Hvis de er orginale da.. Correct me if i'm vrong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Har nå fått 4stk M-contour felger i hus Har tenkt litt på mere senk, noen som har noen tips på hva som er grei brukbar senk på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 prøv og ikke vrak denne så fort som du vraka bilen min da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Der kom bildene ja =) Men hva skjer med forskjellige dørtrekk a? Klipsa på det sorte var gåene, så var bare satt på et annet imens Vært å handlet klips innvendig, utvindig og nye giroverføringer i dag:D Var også oppe hos lakkereren og han kunne ta hele bilen for 13 lakser Okei =) Hvem lakkerer var det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 prøv og ikke vrak denne så fort som du vraka bilen min da hehe Synes jeg hører dette ofte om dagen Nei du denne skal ikke behandles som en herjebil overhodet, vær du trygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Der kom bildene ja =) Men hva skjer med forskjellige dørtrekk a? Klipsa på det sorte var gåene, så var bare satt på et annet imens Vært å handlet klips innvendig, utvindig og nye giroverføringer i dag:D Var også oppe hos lakkereren og han kunne ta hele bilen for 13 lakser Okei =) Hvem lakkerer var det a? Han i Skjelsvikskauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Da var nye felgene i hus og prøvemontert Fått handle Pioneer frontsett og bakhøytalere i dag også, skal se om det blir tid til å koble de opp mot forsterker i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Du burde gå for sorte dørsider også. Ble så sært med grå/hvite dørsider når alt annet er sort ;o) nydelige felger;o) vurderer samme til min e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Du burde gå for sorte dørsider også. Ble så sært med grå/hvite dørsider når alt annet er sort ;o) nydelige felger;o) vurderer samme til min e39! Er sorte dørsider i den ? Eller sorte/grå da. Men hvis jeg kommer over noen helsorte i skinn så må jeg nok ta dem ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå