Sturlis Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Gjørre! Men ikke gjør som meg, hadde dårlig tid før lakk, og bodyen ble veldig grov. Rakk ikke å slipe den, så jeg måtte lakke rett på fersk body...Puss den ned, så kanalene blir mer eller mindre glatte! Det er pent...
Olan Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Bilen er nå plukket ned utvendig, blekkbankeren er nesten ferdig med karosseriet, og den går i lakkboksen til helga Og hipp hurra for at det er sånn ca 60 klips utvendig som må byttes Får desverre ikke lagt ut noen bilder da det kommer null signaler til nett og tv hjemme i veggen Skal få lagt ut bilder så fort Canal Digital får ut fingeren og fikser problemet!
Olan Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Ja det blir samme farge Har ikke fått knipsa altfor mye bilder men noe er bedre enn ingenting
Sturlis Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Se her ja =) Blir det noe greie på den bakskjermen a? Det er jo en flott jobb å få den rett
Olan Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Se her ja =) Blir det noe greie på den bakskjermen a? Det er jo en flott jobb å få den rett Ja, den skal bli bra Var bare jævla amatør møkkaarbeid på den ! De som gjorde jobben før jeg overtok bilen har sveisa med full varme så det hadde slått seg greit Og sparkling har de alldeles ikke hatt noe erfaring med overhodet da det mer eller mindre bare var kastet på
Olan Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Skal se om jeg kommer meg opp til lakkverkstedet å får knipsa noen flere bilder i morra Gleder meg som en unge til å få satt sammen bilen til uka Bare pakka fra koed kan komme snart så jeg får resten av delene mine så hadde det blitt kanon Hurra for bra leveringstid hos koed eller ikke!! Noen som vet om jeg kan spore pakka hos posten ? Etter å ha sitti en times tid i tlf å hørt på danske slagere fikk jeg bare vite at pakken var sendt fra danmark forrige fredag
Olan Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Deler bestilt: Baklys med sota blink Sota sideblink Tanklokk "feste" List/pakning framkant av panser Alle lister under dørene Lister oppe og nede på bakskjerm Taklukepakning
Olan Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Fikk litt deler i hus i dag Blir montert så fort bilen er tilbake *gledeseg* Casterstag: Paralellstag: Sorte nyrer:
Gjest atlis Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Se heeer ja, jeg kan si det med engang skaff deg justerbart Olan:D Og vis ikke den går helt i bakken, nei pokker heller. da tar jeg og sniker meg bort på parkeringa når du er på jobb og leggern helt ned på karosseriet. Og heisern 1/4 Kul bil Olan, blir nok konge
Olan Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Se heeer ja, jeg kan si det med engang skaff deg justerbart Olan:DOg vis ikke den går helt i bakken, nei pokker heller. da tar jeg og sniker meg bort på parkeringa når du er på jobb og leggern helt ned på karosseriet. Og heisern 1/4 Kul bil Olan, blir nok konge Hadde vært konge med justerbart ja, MEN bruker en del penger på karosseriet og da blir det lite igjen til understell
bergeee Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 haha:P bare og få kappa fjærene:P er ikke rart du ikke får pakka de. posten streiker jo:P har venta på en pakke fra dekkonline i 2 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå