Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjørre! Men ikke gjør som meg, hadde dårlig tid før lakk, og bodyen ble veldig grov. Rakk ikke å slipe den, så jeg måtte lakke rett på fersk body...Puss den ned, så kanalene blir mer eller mindre glatte! Det er pent...

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen er nå plukket ned utvendig, blekkbankeren er nesten ferdig med karosseriet, og den går i lakkboksen til helga 8)

Og hipp hurra for at det er sånn ca 60 klips utvendig som må byttes :D

Får desverre ikke lagt ut noen bilder da det kommer null signaler til nett og tv hjemme i veggen :evil:

Skal få lagt ut bilder så fort Canal Digital får ut fingeren og fikser problemet!

Skrevet
Se her ja =) Blir det noe greie på den bakskjermen a? Det er jo en flott jobb å få den rett :P

Ja, den skal bli bra :)

Var bare jævla amatør møkkaarbeid på den ! De som gjorde jobben før jeg overtok bilen har sveisa med full varme så det hadde slått seg greit :P Og sparkling har de alldeles ikke hatt noe erfaring med overhodet da det mer eller mindre bare var kastet på :P

Skrevet

Skal se om jeg kommer meg opp til lakkverkstedet å får knipsa noen flere bilder i morra :)

Gleder meg som en unge til å få satt sammen bilen til uka :D

Bare pakka fra koed kan komme snart så jeg får resten av delene mine så hadde det blitt kanon 8)

Hurra for bra leveringstid hos koed :applause: eller ikke!!

Noen som vet om jeg kan spore pakka hos posten ? Etter å ha sitti en times tid i tlf å hørt på danske slagere fikk jeg bare vite at pakken var sendt fra danmark forrige fredag :evil:

Skrevet

Deler bestilt:

Baklys med sota blink

Sota sideblink

Tanklokk "feste"

List/pakning framkant av panser

Alle lister under dørene

Lister oppe og nede på bakskjerm

Taklukepakning

Skrevet

Fikk litt deler i hus i dag :) Blir montert så fort bilen er tilbake :D *gledeseg*

Casterstag:

wg7s0y7abqbbdk20rmxa.jpg

Paralellstag:

s65viuil8zcfykyqobfv.jpg

Sorte nyrer:

cg7rp9txqrrglklkirwl.jpg

Skrevet

Se heeer ja, jeg kan si det med engang skaff deg justerbart Olan:D

Og vis ikke den går helt i bakken, nei pokker heller. da tar jeg og sniker meg bort på parkeringa når du er på jobb og leggern helt ned på karosseriet. Og heisern 1/4 :)

Kul bil Olan, blir nok konge ;)

Skrevet
Se heeer ja, jeg kan si det med engang skaff deg justerbart Olan:D

Og vis ikke den går helt i bakken, nei pokker heller. da tar jeg og sniker meg bort på parkeringa når du er på jobb og leggern helt ned på karosseriet. Og heisern 1/4 :)

Kul bil Olan, blir nok konge ;)

Hadde vært konge med justerbart ja, MEN bruker en del penger på karosseriet og da blir det lite igjen til understell :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...