Gjest atlis Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Får komme og legge igjen noe lakris til ungene med s50n min jeg da:) kom her barn se hva jeg har i lommaaa
Olan Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Hmm, kan det være noen annen grunn en produksjonsfeil når stabstagoverføringene jeg monterte nye i slutten av april er gåene ?
Olan Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 da er det nokk noe gæli ja:P Da var saken biff Ringte Schmiedmann og forklarte problemet og fikk nye Ikke noe krangling
bergeee Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 ja er litt servis oppe på blinkt Spezialisten der:)
Olan Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 ja er litt servis oppe på blinkt Spezialisten der:) Du trenger tilfeldigvis ikke senk til e30'n ?
Olan Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Jo han trenger senk til e30n. Hva har du ?? Har Supersport 60/40, komplett med dempere og fjærer
Sturlis Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Har vært noen timer hos Olan og hjulpet til med litt småfiks idag, og jeg må si; Detta blir snadder! Det er deilig når lister og lykter og sånne ting kommer på, og man begynner å se helheten i det. Det er noe helt spesielt med nylakkert bil ;D
bergeee Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 ja ikke noe er bedre en ny lakka bil:P i så fall må det være en nybygd motors første oppstart
Olan Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Da var pakker fra gsbildeler kommet Blir nye lykter bak, blink og diverse listverk
Olan Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Og selvfølgelig så passer ikke sideblinklysa På de skjermene jeg har er det et rundt hull til å sette lyset inn i, men på de jeg fikk er det kantete og glideklips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå