Hansnar Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 BMW 520i E39 1997 Jeg hadde en liten klirrelyd i døra mi på førersiden. Så jeg tok av dørsiden (og diverse deler under) for å finne ut hva det var. Jeg fant ut at det var ene festet til vindusheisen. Jeg fikset dette og satt alt sammen igjen. Det var da jeg oppdaget at det var et nytt problem... Jeg kunne ikke låse førerdøra (alle andre låser funker) elektronisk. Verken med nøkkel eller med låseknappen inne i bilen. Jeg kunne låse og låse opp førerdøra med nøkkel manuelt, men som sagt ikke elektroniskt. På bmw`er kan man om man vrir nøkkelen i nøkkelhullet langt nok åpne og lukke vinduet. Dette gikk heller ikke og jeg kan heller ikke åpne vinduet på passasjerdøra med kontrollen på førersiden, men kan åpne den med kontrollen på passasjerdøra. Nok et problem... Jeg kan ikke stille speilet på passasjersiden, men jeg kan stille det på førersiden. (har elektriske speil). Noen som har noen løsning på dette
JTS77 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Min umiddelbarte tanke er at du har glemt å sette i ett ledningstikk eller noe i den duren.. Evt at en kabel er blitt ødelagt på anna vis. Skru av dørtrekket igjen, så ligger nok problemet der...
Hansnar Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Har hatt av dørtrekket og sett, men må vel bare prøve en gang til å se. Tenkte først det kanskje var en sikring som hadde gått til helv... men det var ingen feil med de ;p
hillmar Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Koblet du av batteriet før du begynte? Kan være no elektronikk som har kræsja litt. Prøv å koble fra batteriet noen timer, eventuelt lese ut feilkoder. Men jeg ville nok dobbeltsjekka at at er kobla korrekt...
Tore Diesel Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Helt topp om du forandrer overskrifta i tråden til noe mer forklarende enn bare, HJELP ! ! !
Hpi Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Sikkert mange som ikke gidder å lese tråden din pga en overskrift som ikke forteller noe som helst om hva du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå