BimmerE46 Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Hvor lang leveringstid er det på varene? Og forhandler du eksos enda?
Polardego Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Da har jeg valgt å legge ut den nye webshoppen og hjemmesiden.Den er ikke 100% ferdig, men nå ligger det ca. 2300 produkter klare og flere legges inn hver dag. Litt skrivefeil her og der finnes nok, men det kvalitetssikres så fort vi finner de. Det gies 10% på de fleste varer til medlemmer av Bimmers, noen litt mindre og andre litt mere. Den er litt treig enda, men NSN som er leverandør av programvare jobber med en kjappere plattform. Men her er den da: http://www.partsandretards.no er det du som driver dette? har du hatt samme nicket på vw forum bla? Ja, det stemmer. Dvs at på forumet til VW Audi klubben bruker vi fullt navn noe som også burde vært brukt på dette forumet.
Polardego Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Hvor lang leveringstid er det på varene? Og forhandler du eksos enda? Det varierer litt, eksos som jeg får fra blant annet Supersport blir skreddersydd med blant annet valgfri eksos hale. FK har endel som er ferdig og rimelig. FK om de har det på lager i Tyskland så har jeg det her innen et par uker, Supersport tar 3-4 uker max. Har jo endel på lager også, men ikke eksos siden det varierer så mye fra bil til bil.
Polardego Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 WEB-Shoplogg: - Panserbeskyttere (BH) til VW lagt til. - Sideblinklys, blinklys foran og kurvelys lagt til under VW og Audi. - Wiechers stabstag lagt til. - Flere lykter lagt til under VW - Ronal felger lagt til. - Speedline Corse felger lagt til.
Rannem Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Fin og oversiktlig hjemmeside, men det tok altfor lang tid å laste den opp..
Polardego Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Fin og oversiktlig hjemmeside, men det tok altfor lang tid å laste den opp.. Ja vet det, er noe leverandøren min jobber med å forbedre. Fikk bekjed om at det skulle være ny plattform på plass i april.
Ivanrogov Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Kan du sjekke pris på Supersport eksos til min E60 520d? Med 2x2 utløp. Muli det blir enda en bestilling
Polardego Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Kan du sjekke pris på Supersport eksos til min E60 520d? Med 2x2 utløp. Muli det blir enda en bestilling Fant den ikke i lista mi, men sjekker det opp på mandag med Supersport direkte.
Schwarz Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Heftig pris økning da.... +26% på noen måneder... (ex. Ta Technix e39)
Polardego Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Heftig pris økning da.... +26% på noen måneder... (ex. Ta Technix e39) Hvor i all verden tar du det tallet i fra?? Jeg har aldri tatt mindre enn 3990,- for TA Technix justerbart senkesett til E39. Har kanskje noen andre eksempler du vil dele med oss?
Schwarz Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Ikke senkesett nei.... Grenrør... TA Technix Høyglanspolert og rustfritt grenrør. 6 syl. * kr 2.990,00
Polardego Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Ikke senkesett nei.... Grenrør... TA Technix Høyglanspolert og rustfritt grenrør. 6 syl. * kr 2.990,00 Vel, som jeg svarte deg på PM så har prisene gått opp fra leverandør og det er jo ikke bare noen måneder siden du fikk en pris på 2190,- noe som også er totalt feil til E39. Den gamle prisen til E39 var 2890,- Dessuten så får medlemmene av bimmers 10% på grenrørene i tillegg.
316 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Skaffer du justerbart senkesett til Mini R53? Regner med at det ikke er samme understell sli kat settet passer fra R50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå