freeforc Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Ser en får powerflex til sedan`n sin travers, men ikke til touring. Da jeg har mulighet til å dreie slike foringer, så lurte jeg på om noen har prøvd dette.. og om noen har måla på di. Om noen har måla på andre Powerflex foringer til e39 så post di gjerne her..
Breitling Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Litt OT men, hvordan dreier du slike foringer??
freeforc Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Her er en link til råmatrialet som blir brukt til slike foringer, og jeg har tilgang til alt det der. Så da legger jeg bare måla inn i en datastyrt dreiebenk...og venter noen minutter på at delen kommer ferdig ut http://www.sdplastics.com/polyuret.html
Flextron Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 får du det til så send meg en pm.. er ute etter noe sånt til min touring.
freeforc Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Å lage dem er ikke noe problem, ser ut til at det å få tak i målene blir problemet. Om noen sitter på en NY orginal foring kunne tatt seg bryet med å ta noen mål hadde det vert fint. Kan gjerne få måla til foringen som sitter på sedane, sikkert noen som har en poweflex foring som ikke er montert ennå..
Otis Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Om du ikke får lånt deg en slik ny, så kan du kjøpe en fra koed.no, de koster jo bare 450,- stykket. (Men jeg forstår at du vil spare de pengene)
Aladdin80 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Si ifra hvis du finner ut måla, og du ønsker å lage noen flere. Vil gjerne kjøpe noen av deg:), til min 1997 Touring:)
Stephan.s Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hvis jeg husker, og rekker i morra, så skal jeg ta å måle for deg. Du trenger diameter oppe og nede, samt lengde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå