Gå til innhold

solgt, kan slettes


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg hadd glatt betalt 100k for en slik hvis jeg hadde penger til det. E24 er en bil jeg har siklet etter i over 15 år. Det der en en klassiker som bare kommer til å stige i verdi framover. :) Er begrenset hvor mange pene eksemplar det er igjen på Norske skilter også. Likte den der knall godt. utrolig stiilig å pen bil.

Lykke til med salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

->100 000 synes jeg ikke var noen hyggelig pris.

Her betala fålk godt over 300 tusen før en e30 så syns du detta e dyrt! masse sjeldnare ta her å finare e dæ æu! 100 tusen e absolutt ikje nåkkå u pris før en sån bil!

jajaja, je mente det itte vondt ment :P æ væt itte om dæ æ finare heller enn e30!

Å sammenligne e30 og 6 serie, æ som å sammenligne epler og bananer... E30 æ en langt større klassiker enn 6serie, og har vært det i flere år æu. Det ser man på interessen for e30 kontra 6 serie.

Kjøp den du da vet du, får du deg en "billig" 6serie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

->100 000 synes jeg ikke var noen hyggelig pris.

Her betala fålk godt over 300 tusen før en e30 så syns du detta e dyrt! masse sjeldnare ta her å finare e dæ æu! 100 tusen e absolutt ikje nåkkå u pris før en sån bil!

jajaja, je mente det itte vondt ment :P æ væt itte om dæ æ finare heller enn e30!

Å sammenligne e30 og 6 serie, æ som å sammenligne epler og bananer... E30 æ en langt større klassiker enn 6serie, og har vært det i flere år æu. Det ser man på interessen for e30 kontra 6 serie.

Kjøp den du da vet du, får du deg en "billig" 6serie :P

Støre klassiker??

Den største inntressen for e30 har vell mye med pris og jøre..E30 er dessvere litt for mye fjortis bil for tiden.

Bilen er fin den, men den passer vell best for de uten 4 småjenter i baksetet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er interessert i og bytte dem felga, inn i noen andre. Så må du si ifra til meg om du er åpen for bytting. Bor jo i skien begge 2 også. Så vis det hadde vært aktuelt så kan du komme og se hva jeg har. Har ett par kule felger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott e24 dette ;) lykke til med salget...

Men mener å huske jeg har sett akkurat denne tilslags for litt siden,.. men da var prisen en helt annen..?

Da ble det nevnt noe om maksintrøbbel...er motor blitt byttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott e24 dette ;) lykke til med salget...

Men mener å huske jeg har sett akkurat denne tilslags for litt siden,.. men da var prisen en helt annen..?

Da ble det nevnt noe om maksintrøbbel...er motor blitt byttet?

Dette husker jeg også......

Derfor jeg spurte hvor lenge eier har hatt bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...