Gå til innhold

solgt, kan slettes


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Synes å huske å ha sett rustbilder av denne bilen i innerskjermene når den var annonsert sist, eller husker jeg feil? De rustbildene så ikke helt fin ut hvertfall..

Jeg har hatt lyst på E24 i flere år nå og må være så ærlig å innrømme at jeg ikke har råd til en for øyeblikket, men likevel ville jeg ikke ha betalt 100 000kr for den der utifra det inntrykket jeg har fått av bilen gjennom tidligere annonser. Spesielt ikke med tanke på at det har vært ute for salg flere andre E24'er til under 100 000kr som har sett meget hel og pen / original ut.

Har du flere og mer detaljerte bilder av bilen?

Interiør, kanaler, motorom, hjulbuer og slike ting?

En som kjøper en slik bil ønsker jo mest mulig opplysninger om bilen siden det koster ganske mye å få tak i deler til disse i forhold til en del andre gamle BMW'r. Derfor er det veldig ønskelig for de fleste å kjøpe et bra utganspunkt, hvis ikke burde prisen være deretter og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Vist eg ikkje huska heilt feil så låg den ute for 45000 for ca 2 år sidan så gjekk den opp til 55000 så låg den ute nylig for 100000 så ned i 90000 og no 85000... Har sjøl ringt på bilen og det har også fleire bekjente, men ingen fekk tak i han. Annonsa er stort sett den samme bortsett frå prisen så innteresa for å selle bilen kan ikkje verre serlig stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som kjøper en slik bil ønsker jo mest mulig opplysninger om bilen siden det koster ganske mye å få tak i deler til disse i forhold til en del andre gamle BMW'r. Derfor er det veldig ønskelig for de fleste å kjøpe et bra utganspunkt, hvis ikke burde prisen være deretter og..

tøys :) Gode priser på deler, og jeg har kjøpt en GOD del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...