Muztang289 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei. Selger en fanger til en E39 for en kollega av meg. Dette er en fanger til E39 med M-look, denne vil bli levert ferdig lakkert i ønskelig farge og variant som vil være inkl. i prisen.. Bilder av fangeren: Denne kan sendes, om dette er ønskelig ved at kjøper betaller frakt. Men det letteste og beste er om den blir hentet i Oslo. Googlet litt, og fant en side som selger slike fangere til 2400,- norske kroner, så 2500,- for en ferdig lakkert en, er vel hva man kan kalle et kupp? Pris: 2500,- inkl. lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 dette blir vel dyr frakt til Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 dette blir vel dyr frakt til Ålesund? Jeg vet ikke helt satsene for de forskjellige firmaene er, er jo litt størrelse på en fanger, så er jo litt store mål.. Om du har noen forslag, eller finner ut en grei måte å transportere på, så si fra! Fangeren er jo billig isegselv, så om det er noen hundre kroner til i frakt er vel ikke all verden? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg vet ikke helt satsene for de forskjellige firmaene er, er jo litt størrelse på en fanger, så er jo litt store mål.. Om du har noen forslag, eller finner ut en grei måte å transportere på, så si fra! Fangeren er jo billig isegselv, så om det er noen hundre kroner til i frakt er vel ikke all verden? =) Har ikke det,dessverre. Dersom frakten ikke blir verre enn det, kan dette virke interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg kan be kollegaen min ta målene på fangeren, forså kan jeg dra innom posten å høre med dem.. Tror det blir rundt 500,- et sted, utifra hva jeg har lest når jeg googlet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 ok. jeg får tenke litt på dette. i første omgang er jeg på jakt etter dekk til 17"'erene mine. Takk for raskt svar!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hehe, den er grei vettu! Noen andre som er interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 ...jeg maser igjen.. er den vanskelig å montere? følger det med eventuelle klips eller lignende for å få festet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 ...jeg maser igjen.. er den vanskelig å montere? følger det med eventuelle klips eller lignende for å få festet den? Du maser ikke.. Slapp av..! =p Jeg vet ikke om det er vanskelig å montere, jeg har aldri vært borti en E39 før, så har null erfaring.. Det med medfølgene klips ect.. Dette er ikke noe jeg kan svare på nå, men jeg skal høre med kollegaen min ang. det. God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 byr 2500 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 byr 2500 + frakt 2500, forså frakt itillegg? Er ingen budrundet, så du får den om du vil.. Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 ...jeg maser igjen.. er den vanskelig å montere? følger det med eventuelle klips eller lignende for å få festet den? Får å løsne fangeren må du skru ut to umbrakoskruer i midten av fangeren. så er det noen skruer som sitter i innerskjermene. så drar du den rett frem, da skal den være løs. Då må også kobble fra tåkelysene og lykespylere... fangeren er festet til en bjelke som du har bruk for på den nye.. Plukk så av pyntelisten på fangeren så du kommer til klippsene som holder bjelken tips: vær forsikrig når du løsner klippsene, de får du bruk for.. bruke litt over en time å montere ny fanger på min bil. ikke noe vanskelig jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg bor i oslo kan møte deg i morra for å se den. Kan duu sende meg nr på pm kan jeg ringe deg i morra for avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå