NSR Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Noen som har noe kjennskap til denne bilen? Hva slags motor sitter i den? (Noen gang vært byttet?), vært gjort noe med karosseriet? (f.eks vært byttet bakskjermer, bakplate e.l?), blitt lakkert opp? kmstand? Evt. noen som har bilder av den?
Crayzygirl Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Den var tøff... Har ikke sett den før..Men har du kjøpt den?
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg syns absolutt IKKE den var tøff. Men mener jeg har sett den noen plass før. var ihvertfall noe kjennt med dekalene. Tror kansje den har gått i trondheim.
Crayzygirl Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg syns absolutt IKKE den var tøff. Men mener jeg har sett den noen plass før. var ihvertfall noe kjennt med dekalene. Tror kansje den har gått i trondheim. Sånn harry tøff da.. Hihi;)
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 vært gjort noe med karosseriet? (f.eks vært byttet bakskjermer, bakplate e.l?), blitt lakkert opp? ser vell d er gjort noe med karroseriet.. Bilen er jo Ødeøakt Helt jooo!
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg syns absolutt IKKE den var tøff. Men mener jeg har sett den noen plass før. var ihvertfall noe kjennt med dekalene. Tror kansje den har gått i trondheim. Sånn harry tøff da.. Hihi;) Hadde jeg vert 18-20 år så kansje jeg hadde likt den bedre Men jeg er nok litt for gammel for den looken der
Crayzygirl Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg syns absolutt IKKE den var tøff. Men mener jeg har sett den noen plass før. var ihvertfall noe kjennt med dekalene. Tror kansje den har gått i trondheim. Sånn harry tøff da.. Hihi;) Hadde jeg vert 18-20 år så kansje jeg hadde likt den bedre Men jeg er nok litt for gammel for den looken der Hahahaha;) Evig ung..
Wacman Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 18 år,i trang hvit singlet,med caps og solariumbrunfarge.. kanskje da.. men.. nei, der må jeg melde pass - så mye skriking av dekalene er det garantert ikke motor nok under panseret der til å kompensere for
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Sabla kul styling på den E36 altså, sånn må jeg få på E39en med en gang! Hiver det på Audien i samme slengen, bare for å få ødelagt bilene så mye som mulig! Kan jo egentelig like godt bare sette fyr på bilene, ødelagt blir de uansett Nei det er utrolig hva folk kan få seg til å gjøre med såpass dyre saker som en biler! De skulle vært straffa med noe stort, tungt, hardt og langt! Gjerne gjentatte ganger over romperegionen
Sjøbuse Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Nei det er utrolig hva folk kan få seg til å gjøre med såpass dyre saker som en biler! De skulle vært straffa med noe stort, tungt, hardt og langt! Gjerne gjentatte ganger over romperegionen vil du ta stakkar`n som eier bilen flere ganger i rompa? (eller vil du benekte at ditt utstyr er stort, tung, hardt og langt og innrømme at du er lite utstyrt?)
Fredrik 90 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Nei det er utrolig hva folk kan få seg til å gjøre med såpass dyre saker som en biler! De skulle vært straffa med noe stort, tungt, hardt og langt! Gjerne gjentatte ganger over romperegionen vil du ta stakkar`n som eier bilen flere ganger i rompa? (eller vil du benekte at ditt utstyr er stort, tung, hardt og langt og innrømme at du er lite utstyrt?) Neeeei! Jeg tenkte da noe i den rettningen at han skulle hatt god gammeldags ris på stumpen over mors fang, men med et stort massivt metallballtre! Jeg har liksom ikke for vane å løpe rundt å ta andre i rompa, det hadde fruen likt dårlig pluss at det strider mot mine meninger om at homofile ikke bør ha livets rett
Sjøbuse Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 hehe har ikke noe mot de homofile bare de holder seg unna meg og enig i det med romper, EXIT ONLY!!!
-Anders- Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Bare fordi bilen ser helt jævlig ut, trenger vi ikke ha en homo-diskusjon!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå