Dufniall Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 ET for lav...skal jo ha 41 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ny/siste pris 6500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Skambud....5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Aiai, solgt til en hyggelig herremann for 7 i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Aiai, solgt til en hyggelig herremann for 7 i går Det må være bra...når prisen var 6500,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Jeg er ingen god selger, så jeg kaller det flaks Hadde rettogslett glemt å sette ned prisen på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå