JENSSEN Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 er det noen som har noen skisser eller tegninger hvordan man får av frontfanger og lyker på en e39?? mvh jarle jenssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 ingen som har?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Frontfangeren er kjempeenkel å få av på E39. Du løsner skruene som holder fanger til innerskjerm på hver side. (inni hjulbuen). Så løsner du 2 stk torxskruer i underkant av skiltplaten. (På hver side av skiltplaten, i underkant). Deretter er det bare å dra fangeren av. Den dras "forover". Forsterkningsbjelken vil følge med, da denne er festet til fanger med klips. Lyktene har jeg aldri demontert, men tror neppe disse er noe vanskeligere enn fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Lyktene er festet med to stk skuer på topp av lyktene samt to skruer i bakkant av lyktene, enkelt og greit. Jeg hadde en litt annen demontering av frontfangeren, tok den av uten og demontere rammen.. Første skruene i innerskjerm, så skuene bak skiltet. Deretter tok jeg av alle listen på fangeren, kom da til X antall "klips" bak listene, samt at det er noen klips i underkant av fangeren (oppedel av luftinntaket). De klipsene er runde med en pinne i midten som draes ut eller skubbes inn, kommer ann på om de har hode eller ikke, det ser du. Har dette var forståelig, hvilken måte som er best kan andre få svare på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 takker for svar,, har nå fått den av, både lykter og fanger, takker for svar cosmo og tomcandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå