Tore_S Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg har bestilt en 525da F10 men finner meget lite info om det lyd annlegget som er i bilen, Det heter hifi høytalersystem professional. Eneste som står i prisliste og brosjyre er at det er 16 høyttalere(7 diskant, 7 mellomtoner og 2 suber) 600watt DIRAC forsterker klasse D, surround, er det fortsatt Harman Kardon som leverer lyd til bmw? noen som har linker eller info om dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 må da være noen her som kan litt om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 I og med att F10 er så pass ny er det nokk ikkje så mykje info om dette enda. Men det ligg mykje info om anlegget i E60/E61. Eg vil tru att denne pakken er veldig lik "BMW Individual Audio System" som er den største pakke som ein kan få til E6X og E9X. Denne kom i 2007 og har fått mykje skryt. I E6X/E9X består pakken av ein 825 watts forsterker og 14 - 16 høytalere. Det er også digital lyd prosesering i forsterkaren som skal kunne gje in masse spennande effektar. Der i blan ein Sourrund effekt. Nokon synst dette er heilt fantastisk, mens andre meiner att lyd signala skal være mest mulig "reine". DIRAC er eit svensk firma og du finn meir info om dei under dirac.se. Trur det er LEAR som lager både høytaler og forsterker og desse bruker igjen DIRAC teknoligien. BMW kjem vell til å erstatte Logic7 med DIRAC i alle modeller trur eg. Reint teknisk går signala frå HU/spillaren via fiberoptisk kabel bak til forsterkaren. Høytaler elemanta vil eg tru består at 2 stk 8" subbar under seta framme og 4" mellomtone og diskanet i alle dørene samt på hattehylla bak. Så er det plassert ein Coax 4" mellomtone og diskast i senter på dashboard'et. Eg tru du blir godt fornøgd med denne pakken og eg trur dette er noko av det beste ein kan få levert i ein bil orginalt. Så får du legge ut litt meir info når du får bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Takk for opplysningen, skal legge ut litt info om det når jeg har fått bilen og fått testet det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Synes det er dårlig at bmw selv har så lite info om det!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Er vel ikke noe sjokk det, helt ny modell. Tar gjerne litt tid før den er kjent i nettverket. Ha litt tolmodighet så får du nok den infoen du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 jepp, må vel bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 da har jeg hatt bilen en måned og anlegget i den spiller meget bra og veldig høyt om man vil det, både film og musikk dvd'er og cd'er er det veldig bra lyd, synes det er litt kvalitets tap på mp3 (i forhold til det anlegget jeg har i tv stua inne der det er like bra lyd med mp3 som med cd men det er jo et anlegg til over 100k så det skulle vel bare mangle) er det harman kardon som har laget mp3 codec'n tro? skulle vært en liten oppdatering der tror jeg, wma har jeg ikke prøvd enda... det er pen dyp bass som passer perfekt med resten av høyttalerne har sett på noen av elementene og det er brukt noe slags metal/titan eller noe lignende til membran isteden for papp.. og det er jo ingen ulempe finner fortsatt ikke så mye info om det, hadde vært morro å prøvd sws subber men original forsterkeren klarer sikkert ikke å drive dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Bumper denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Låner denne tråden litt.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om mitt system da? Jeg har 677 HIFI-SYST HIGH AUDIO H8 på min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 instruksjonsboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hadde det stått noe i instruksjonsboka eller dukket opp noe ved søk på nettet så hadde vel ikke denne tråden blitt laget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå