Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 går denen riktig vei da? altså blåser inn i motorrommet.. jeg har en 16" el vifte i motorrommet på min 535 og har INGEN problemer med kjøling hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 går denen riktig vei da? altså blåser inn i motorrommet..jeg har en 16" el vifte i motorrommet på min 535 og har INGEN problemer med kjøling hvertfall.. Sitter rett på radiator ja, og den blåser rett mot radiator, mulig det kan være lurt å flytte vifta litt ut for å spre luftstrømmen litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 tror ikke det skal ha noe å si.. men den sitter foran regner jeg med? hehe.. hvor stor er den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 tror ikke det skal ha noe å si.. men den sitter foran regner jeg med? hehe.. hvor stor er den ? Sitter foran den ja, er 14" dvs ca 36 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hmm.. nå jeg tenkte meg om nå så er faktisk min 19" .. så 14 tror jeg er veldig lite i grunn... her er min,,, og jeg sliter ikke med kjøling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hmm.. nå jeg tenkte meg om nå så er faktisk min 19" .. så 14 tror jeg er veldig lite i grunn...her er min,,, og jeg sliter ikke med kjøling Får prøve å bruke større vifte da, vifta mi er slik : http://images.bimmers.no/files/cwyjidyydal3z6s9ehbv.jpg Er litt begrenset hvor mye større vifte jeg har plass til, men litt større vifte går sikkert. Hvor kjøpte du vifta di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 den var jo igrunn passe stor da.. jeg kjøpte min på sarpsborg motor... kosta vell 1400kr eller noe trur jeg? husker ikke egentlig... men du er 100% sikker på att den blåser riktig vei ja? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 den var jo igrunn passe stor da.. jeg kjøpte min på sarpsborg motor... kosta vell 1400kr eller noe trur jeg? husker ikke egentlig... men du er 100% sikker på att den blåser riktig vei ja? hehe Hehe ja er nok det du Betalte 450 for vifta mi jeg, hvilken effekt er det på motoren på vifta di da? ikke sikkert vifta mi blåser like sterkt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hva effekt det er på vifta veit je gikke men den blåser godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hva effekt det er på vifta veit je gikke men den blåser godt Oki:) vi får se hva jeg gjør, har liksom ikke forsket mye på dette, får vel tid til det i vinter:) Driver å lurer på hvilken farge jeg skal ha den i..... lyst på org diamant svart, me svarte lister, og sorte ruter....tror det kunne ha blitt tøft.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Driver å lurer på hvilken farge jeg skal ha den i..... lyst på org diamant svart, me svarte lister, og sorte ruter....tror det kunne ha blitt tøft.... Det mener jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Driver å lurer på hvilken farge jeg skal ha den i..... lyst på org diamant svart, me svarte lister, og sorte ruter....tror det kunne ha blitt tøft.... Det mener jeg og! Og M-tech 1 plast i tillegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Selvsagt! He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Tok noen bilder i kveld:) Bilde av e30 med borbet hjula, disse må spaces ut tror jeg, ligger litt innom skjermkanten ikke bra, er 35 inpress på de. Bilde av min nye bruksbil:P lurvete golf jeg kjøpte for vrakpant, har fikset den opp, så meget bra teknisk stand, og meget rustfri foruten dørene foran:) Må slenge med bilde av bilen til dama også, 3r golf med justerbart senkesett, utrolig god å kjøre:) Supersport senkesett.... Beklager for att bilene er skitne på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå