Gå til innhold

Melkvik`s E30 med M30B34, ny e30 innkjøpt!

Melkvik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går denen riktig vei da? altså blåser inn i motorrommet..

jeg har en 16" el vifte i motorrommet på min 535 og har INGEN problemer med kjøling hvertfall..

Sitter rett på radiator ja, og den blåser rett mot radiator, mulig det kan være lurt å flytte vifta litt ut for å spre luftstrømmen litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nå jeg tenkte meg om nå så er faktisk min 19" .. så 14 tror jeg er veldig lite i grunn...

her er min,,, og jeg sliter ikke med kjøling :P

DSCF0875.jpg

Får prøve å bruke større vifte da, vifta mi er slik : http://images.bimmers.no/files/cwyjidyydal3z6s9ehbv.jpg

Er litt begrenset hvor mye større vifte jeg har plass til, men litt større vifte går sikkert. Hvor kjøpte du vifta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo igrunn passe stor da..

jeg kjøpte min på sarpsborg motor... kosta vell 1400kr eller noe trur jeg? husker ikke egentlig...

men du er 100% sikker på att den blåser riktig vei ja? hehe

Hehe ja er nok det du :wink: Betalte 450 for vifta mi jeg, hvilken effekt er det på motoren på vifta di da? ikke sikkert vifta mi blåser like sterkt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva effekt det er på vifta veit je gikke :P men den blåser godt :P

Oki:) vi får se hva jeg gjør, har liksom ikke forsket mye på dette, får vel tid til det i vinter:)

Driver å lurer på hvilken farge jeg skal ha den i..... lyst på org diamant svart, me svarte lister, og sorte ruter....tror det kunne ha blitt tøft.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder i kveld:)

Bilde av e30 med borbet hjula, disse må spaces ut tror jeg, ligger litt innom skjermkanten ikke bra, er 35 inpress på de.

5wzwi6o8u51thqugb1zr.jpg

Bilde av min nye bruksbil:P lurvete golf jeg kjøpte for vrakpant, har fikset den opp, så meget bra teknisk stand, og meget rustfri foruten dørene foran:)zqlsijaktxccotf9ev92.jpg

Må slenge med bilde av bilen til dama også, 3r golf med justerbart senkesett, utrolig god å kjøre:) Supersport senkesett....

fk72p29buzos8e1qgn3o.jpg

Beklager for att bilene er skitne på bildene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...