Melkvik Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Ja ja tatt en økt på e30 idag å da.... driver å setter på tannstang fra e36 for å få servo, er så og si ferdig med alt, men manglet reim fra motor til servopumpe, så ble ikke servo i kveld desverre.... Bilder av byggingen kan jeg jo legge ut hvis noen har intresse av det... er jo gjort mange ganger før, så er vel ikke det mest intressange her inne.... Kan nenvnes att m30 motoren må heves litt fra travers for att det skal bli plass, ikke mye, men ca 6 mm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 eg vil se bilder ja enten her eller på pm, fint prosjekt btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Sveising av "stor" diff pågår..... I kveld blir det herjing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Sveiset diff er konge :D:D haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 JUHO! Da har jeg kjøpt meg hus med STOR garasje:D 110 kvadrat:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 ååå.. det er fint... gratulere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Legg ut bilder acv garasjen å da? Skal på løkken å hente meg en 93 mod 520 imorgen jeg foressten. må ha bruksbil:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 110kvm garasje? NAIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Legg ut bilder acv garasjen å da? Skal på løkken å hente meg en 93 mod 520 imorgen jeg foressten. må ha bruksbil:P hehe Hehe bruksbil må man ha! Ja 110 kvadrat er saker ja:) bilder kommer etterhvert, er uten nett for tiden, så er lite inne på bimmers desverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ja ja her har det ikke skjedd så veldig mye.... Har most 2 drivknuter, en indre og en ytre, brukt litt mer dekk...... Pluss kjøpt meg en e34 520 med ledningskrøll, og sist men ikke minst kjøpt meg ett MEGET bra e30 eksemplar til en billig penge Har ett lite dårlig bilde av den her: Er en facelift bil, "baby blå", 316, med litt over 200 km på tellern. Motor er det noe krøll med, sannsynligvis defekt hjerne. Har planer om å ta denne i bruk som bruksbil framover, denne skal få den gamle b20 motoren til den mørke blå e30n med 3.5:) Er en motor jeg vet stand på, så like greit, når man i tillegg har det man trenger av deler:) Driver også å tømmer smøre grava i garasjen for stein for noe dritt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 316 Motor er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 m20 motoren er inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 m20n har startet;) var ikke så veldig problematisk å koble preface motor i facelift bil alikevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Litt bilder av ny e30n:) e34n... Kaldt her i meldal;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 fiksa kjøleproblemet? jeg brukte 87- 735 radis og oljekjøler.. hadde ikke viskose, brukte en liten elvifte som jeg satt på ved køkjøring. ble aldri for varm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå