Melkvik Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 du fikk me patrolen på bildan din å ja gitt... He he jepp:P den snek seg med den også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Da har jeg fått hentet motorfester, samt aksling:) Fant ut att jeg mangler bakre del av aksling da den biten jeg kjøpte kun var fremre del av aksling, men det skal nok ordne seg, er i hvertfall klart til å begynne å få lempet motor inn i bil Må nevne att det er JAAS Performance som står for produksjon av motorfester/aksling Aksling og festene: Motorfeste, står vel og merke på hodet på bildet men:): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Da har jeg fått motor i bil, er litt trangt, må lirke den litt på plass da det er noe trangt mellom innsug og bkf. Fant også ut att jeg må modifisere fremre rør fra eksos manifolden da disse tok borti motorfestet. Har ikke tatt veldig mange bilder da kameraet var så og si tomt for batteri Lakkerte fester: Feste på venstre side av motor: Feste på høyre side av motor: Motor i bil : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ang vakum til btr. Skru av gasspjeldet og stapp en støvsuger inn i innuget når du borrer hull til nippel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 se der ja melkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Blir spennende å se, synd jeg er på påskeferie i vell en uke til, men venter på slipesett etc fra Koed så Gler meg og se den i aksjon, det blir vell hjulspinn i til og med 3. gir med den motoren der orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ang vakum til btr. Skru av gasspjeldet og stapp en støvsuger inn i innuget når du borrer hull til nippel. Ahh drev å funderte litt på dette idag, hørte med han Anders litt:P men høres mye greiere å gjøre det slik ja, slipper jeg å ta av innsug:) Men noen spesiell plass dere bruker å sette nippelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Blir spennende å se, synd jeg er på påskeferie i vell en uke til, men venter på slipesett etc fra Koed så Gler meg og se den i aksjon, det blir vell hjulspinn i til og med 3. gir med den motoren der orginal? Hehe tjaa er vel bare en måte å finn ut det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja da har jeg plundret litt med e30 idag også Fått på plass radiator, vifte til radiator, kortet inn giroverføring(1,5cm), samt sveiset om fremste rør på eksos fra manifold. Har koblet opp det elektriske på motor, så snart klart for oppstart. Det som gjenstår er slanger på oljekjøler, disse skal en på jobben få presset til meg når han får tid. Annet er å borre hull til nippel til vakum til bkf. Annet er å finne på noe lurt angående ekspansjon tank, må nok skaffe meg facelift tank etterhvert, men skal prøve å bruke preface tanken enn så lenge Må skal finne på en lurer plassering angående luftfilter ja : l Limte på gummi på vifta slik att vifta ikke blir liggende og gnisse på radiator: Patenbånd duger til det meste:P: Supre fester fra JAAS Performance, genialt att man har mulighet til å justere motor siden hullene til gummi festene er avlange, knall!: Modifisert eksos, fant ut att det lønner seg å bruke eksos manifold fra e34, da de orginale eksos manifoldene var vinklet slik att bakerste manifold tok borti torpedo veggen: Kortet inn nedre giroverføring ca 1.5 cm: Kjekt å jobbe på verksted : Girspaken på plass : Legg merke til hvor trangt det er mellom fordeler og radiator, måtte ta av den svarte plasten over fordeler for att det skulle være ok plass:): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Faen sliter med å få dritten til å starte. Null gnist.... prøvd med annen coil og greier, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Har du koblet til di 3 ledningene som kommer ut sammen med jerne kontakten i dasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Sjekk og at ledningene til veivsensorene er riktige. Bytter du om de blir det vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Har du koblet til di 3 ledningene som kommer ut sammen med jerne kontakten i dasjen? Jepp gjorde det slik: Vet ikke om disse skal på noe?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Sjekk og at ledningene til veivsensorene er riktige. Bytter du om de blir det vanskelig Tror ikke disse er byttet om da motor ble plukket rett ut av bil, og satt rett inn i bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå